Allemaal mooi, behalve rechts b…
Voor een Belg ben je wel serieus zeg.
Sarcasme is niet iets bekend in jouw omgeving vermoed ik.
Nog een keer:
En dat is nog wel de enige echte Omega
Jij weet wel beter
met je prachtige omega collectie
Mooie collectie Swatch klokkies, ofniedan
Dan kunnen ze meteen de machines eens afstoffen en leuke variant maken met een Lemania 5100 re-issue.
Voor een Belg ben je wel serieus zeg.
Alle Belgen zijn serieus
Neen.
Oh.
De schaamte voorbij.
Iemand al andere irl fotootjes van die nieuwe Moonswatch gezien? Ben benieuwd waar de boomers zich hier zo druk over maken.
Ik vind de 2 nieuwste releases van de Moonswatch echt ridicuul. Alleen een secondewijzertje een andere kleur. 🫠
In het begin vond ik de Moonswatches wel aardig, maar toen de hype gezakt was bleek het exact dat: een hype. Nu vind ik het vooral dit:
Overigens vind ik mijn eigen Moonwatch nog net zo gaaf
Ok doei
Rolex gaat dat natuurlijk geen plastic noemen, die verzinnen weer zo’n hippe naam. Mag ik alvast Rolyester voorstellen?
Gaat wel wat ver nu met pink op goud. En de normale moon is al bijna niet te krijgen.
Prijzen zullen wel weer enorm zijn zo op marktplaats en ebay.
Al zijn de prijzen van de moonshine ook wel weer iets gezakt daar.
heerlijk
Ehh…
Zoals Omega en Swatch een huwelijk zijn aangegaan in de
MoonSwatch,
Zo hebben Rolex en Casio ook een huwelijk aangegaan:
En niet voor € 250 maar voor
USD 125.
Is een beetje oud nieuws van een jaar geleden. Heeft iedereen dat gemist?
MoonSwatch is terecht een hype. En Swatch slaagt er in om de hype aan te houden. Die 2 laatste pogingen om de hype aan te houden door een wijzertje te wijzigen is flauw en misplaatst.
De marketing boys vonden het nodig onder de aandacht te blijven. De directie zal geopperd hebben dat het productieproces slechts minimaal mocht verstoord worden en dat de kostprijs ook minimaal moest zijn.
Dat Swatch er nog steeds niet in slaagt om voldoende volume te produceren en om de online verkoop te organiseren is beneden alle peil.
De Uranus en de Sun heb ik gehad. De Moon en de Mercury heb ik en deze hebben ervoor gezorgd dat ik versneld een Omega Moonwatch heb gekocht.
Ik weet eigenlijk niet wat ik erger vind. Simpel en snel scoren door de Moonswatch uit te melken of de reviewers die de hype in stand uit houden door weer uitgebreid de Moonswatch te gaan hypen als ze een vierkante millimeter kleur hebben toegevoegd?
Simpelweg indrukwekkend
Dat gedoe met steeds andere kleurtjes is gewoon leuk en weerspiegelt de tijdgeest. Kijk bv. naar de kleurtjesgekte bij Nike schoenen.
Vind je het niet dan houd je de centjes toch lekker in de zak?
Wat ik ‘erg’ vind is dat kennelijk labiele luiden een heel merk afschrijven omdat het een colab heeft met een ander merk.
Zo een iemand ontdekt op een dag het voor hem mooiste horloge ooit, grail materiaal, maar ziet dan dat het een Omega is en ‘denkt’ dan, vermoedelijk vanuit de amygdala, nee nee, samenwerking met Swatch, nee laat maar…
Begrijp me niet verkeerd Ik schrijf Omega niet af vanwege deze colab. Sterker nog, de Speedmaster Pro is nog steeds mijn grail