Ik las dit artikel
Ik ben in het algemeen geen grote fan van de moonswatch maar toch heb ik er al boxfiller.
Een snoopy was onbereikbaar voor mij maar deze zou ik nog wel overwegen
Ik las dit artikel
Ik ben in het algemeen geen grote fan van de moonswatch maar toch heb ik er al boxfiller.
Een snoopy was onbereikbaar voor mij maar deze zou ik nog wel overwegen
Jaaaa ik zou de Silver Snoopy heel graag willen!
Ben alleen bang voor dat het me niet gaat lukken (alhoewel ook deze niet gelimiteerd zouden moeten zijn)âŠ
Ik ben vooral bang dat ze het beperken tot een wit hondje op de chrono wijzer. Dat is tenslotte de stijl van OmegaSwatch.
Dat dus, dus neen
Een animatie op de achterkant wanneer je de chrono aanzet, daar gaan we vrees ik niet op moeten hopenâŠ
Ik vind ze er allemaal eigenlijk ânet nietâ uitzienâŠ
Mochten ze hier iets mee doen, hoop ik dat ze goed kijken naar de kleurstelling en combinatie
Ja daar hebben jullie wel een puntâŠ
Maar verschil mag er ook zijn, lullig anders voor degenen die een echte Snoopy hebben kunnen krijgen (en betalen)!
Vast wel, de hype is al lang over. MGB Watches heeft het over âbringing out big gunsâ Zoiets als de BP Swatch? Die hype heeft slechts een paar weken geduurd en nu staan ze soms dagenlang te koop in het blauw.
Zoân geniale stunt/hype zoals de eerste Moonswatch lukt algemeen maar één keer en ik moet zeggen dat ze het marketing technisch goed hebben aangepakt. Maar je kunt niet blijven uitmelkenâŠ
Mijn Moonswatch Moon zit meer in de horlogedoos dan om de polsâŠ
Wel vreemd dat er nog niks op Fratello staat. Normaal gezien weet RJ toch wel snel van de hoed en rand daar als het om Omega/Swatch Group gaat?
Of zouden ze als laatste MoonSwatch er een Sistem 51 in lepelen?
Ik denk dat ook Fratello het een beetje zat is.
Hahaha hoe zou dat nou komen?
Ja daar heb je wel een punt⊠En misschien degenen die een MS wilde hebben nu al verzadigd (en soms gefrustreerd?) zijn en deze aan zich voorbij laten gaan.
Ik heb zelf geen hoge verwachtingen (door alle ervaringen van anderen), dus kan alleen maar meevallen!
Toch eerlijk is eerlijk, ik zou hem direct kopen;-). Toch wel gaaf al is het maar een kopie.
Heeft Swatch chronograaf automaten?
Ja scherp, niet over nagedacht. Dan zal het wel niet idd
De MoonSwatch hype is een beetje over natuurlijk, maar het zou mooi zijn als ze er met een knaller uit gaan door een gave snoopy te lanceren. Die gouden wijzertjes vond ik maar laf.
Wanneer komen dit soort limitedâs altijd in de winkels tov van de âvolle maanâ productie?
Met die Moonswatch geldt wat mij betreft: hoe groter het contrast tussen subdials en wijzerplaat, hoe lelijker. Dat vanwege de totaal uit balans geplaatste subdials.
Versus:
Ik ben wel benieuwd hoe hij er uit gaat zien, Silver Snoopy is voor mij onbereikbaar maar een Snoopy Moonswatch⊠Mits hij er leuk uit ziet. We gaan het zien
Ik was even gaan vragen bij Swatch Kalverstraat. Volgens hun verhaal waren zij net zo verrast als iedereen en moesten ze het ook via insta zien. Ze hebben (zeggen ze), verder geen info. Vermoeden: âkomende maandâ en of Kalverstraat, PC of allebei wisten ze ook niet. Wel het vermoeden dat hij over de 300 gaat kosten.