Alles is zeker mogelijk, alleen met geduld ga je het niet redden ben ik bang.
Is meer een kwestie van vaak genoeg langs gaan als je het bij de winkel wilt redden.
Alles is zeker mogelijk, alleen met geduld ga je het niet redden ben ik bang.
Is meer een kwestie van vaak genoeg langs gaan als je het bij de winkel wilt redden.
De voorraad in de Swatch Store Antwerpen vandaag. Ze beweren zelf niet te weten wanneer er nieuwe voorraad binnen komt…
Geen idee of het hier al is genoemd, maar een verkoopster in Utrecht gaf aan dat de Moonswatch na een verbouwing in september ook daar verkrijgbaar is.
Gr, Vigorelli
Die voorraad blijft toch bijzonder. Ben benieuwd of het ooit nog online voorradig gaat worden.
Zouden ze meer van die kleur maken of worden de andere kleuren eerder verkocht?
Om de overtollige kleuren te slijten misschien
Rotterdam heeft voorraad op het moment, sowieso geen moon, mercury of Neptune.
Vanmorgen een Earth gekocht, wees gewaarschuwd het krasvrij houden is onmogelijk. Ik ben zeer zuinig en heb al een krasje helaas.
Polijsten met Polywatch.
Thanks voor de tip! Dat werkt dus? Makkelijk?
In de etalage hebben ze altijd alle modellen liggen maar in die winkel zijn ze niet te koop heb ik al gemerkt. Toch zeker de Moon en Mercury niet…
Die verkopen ze niet. Die zijn voor display only.
Alles was op voorraad. Wel wachtrij
Nog steeds
Yep. Man of 6-7 buiten de deur. Dame kwam zeggen dat alles op voorraad was. 1 voor 1 erin als je voor een MoonSwatch kwam.
Iemand ervaring met de Swatch Store in Edinburgh, en die weet of het de moeite waard is om binnen te stappen voor een Moon/Mercury? Binnenkort een paar dagen in Schotland, dus was van plan om even een kijkje te nemen. Geen idee of de voorraad wereldwijd zo gering is (zo te zien op veel plekken wel )
Is dit topic nog een ding?
Een kennis is momenteel is Amman, Jordanië en daar is alles op voorraad op de Sun en Neptune na.
Allen daarheen