MoonSwatch voorraad ONLY

Hier kunnen we verder informatie en tips blijven delen over de al dan niet beschikbare voorraden van de MoonSwatch.

18 likes

Is er 1 model wat meer gewild als de anderen?

Uranus, maar daar mag je geen grappen over maken.

2 likes

Beste PLP,
Dank voor uw antwoord.
Ik vind uranus ook de mooiste van allemaal

Groetjes pauwel

3 likes

Gshock zou een Moonswatch parodie moeten maken…de U-Suck.

Badoemtsj :drum:

19 likes

Hoe moeilijk is het nou om 1 topic vrij van gezeik te houden en alleen aan te geven dat als je geweest bent dat er weer voorraad is. Geen voorraad hoeft ook aangegeven te worden omdat mensen het topic kunnen volgen en een melding krijgen als er een reactie. Nu krijg je steeds een melding voor een onzin reactie. Als het je niks interesseert of je komt alleen om te zieken rot dan a.u.b. op. @Jur kun jij dit topic opschonen?

32 likes

Met plezier

20 likes

De rest ook nog even?
Best jammer dat mijn post verwijdert is. Was dat alleen vanwege de termen zeikwijf, relnicht etc.?

1 like

Kan het me niet voorstellen

1 like

dit snap ik dan eerlijk gezegd ook niet helemaal. Als je het hier alleen over stock mag hebben of weet ik veel wat er precies mag, dan moet je dit soort commentaar toch ook gewoon achterwege laten?
@GroteBozeWolvin hoe heb je dit topic bedoeld en hoort het niet gewoon off topic?

Zoals de titel aangeeft. Iemand heeft de “Only” eraan toegevoegd, zie ik :slight_smile:

Een geintje mag natuurlijk, maar info en tips delen is de eerste bedoeling.

6 likes

Ik ben een fan

5 likes

Awww sweet :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

De vorige topic die ik heb aangemaakt over voorraad is op verzoek van mij door Jur verwijderd. Wat initieel de bedoeling was om alleen voorraad te melden moesten bepaalde helden de topic continue vervuilen met offtopic berichten. Bloed irritant. Hoe moeilijk moet het zijn om je bek dicht te houden over een horloge waar je geen interesse in hebt. Hopelijk zal deze topic meer succes zijn dan die andere.

35 likes

In ieder geval weer bedankt voor de opzet van het overzicht van de Moonswatch voorrraad. Ik wordt abonnee. Groetjes Peter.

4 likes

Heeft iemand al een idee of er ergens voorraad is?

1 like

Zou het topic niet zoiets als: Moonswatch kort verkrijgbaar only moeten zijn?
Op voorraad komen ze nergens als de " voorraad " in 10 minuten alweer uitverkocht is.
Zomaar een gedachte. :thinking:

1 like

Ik was deze morgen in de buurt van de swatch store Brussel daar was niets op voorraad.

1 like

Gelukkig is er een behulpzaam forumlid die mij op de hoogte houdt van eventuele voorraad in Amsterdam. De drang om er eentje te moeten hebben begint een beetje minder te worden maar mocht ik groen licht krijgen qua beschikbaarheid dan ga ik er toch eentje willen hebben.
Het moet alleen niet meer te lang gaan duren :grimacing:

Wat fijn dat je het zo vriendelijk vraagt.

1 like

Ik vind het erg bijzonder wat zo’n actie van Swatch waarbij ze bewust de verkrijgbaarheid van een massaproduct laag houden, doet met mensen en hun gedrag. Het haalt niet veel goeds naar boven. Dit topic is net open en is al opgeschoond en er is weer gevlagd.
Ik vind het een bijzonder leuk horloge maar dit stemt me droevig

3 likes