Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Nog erger :joy:rood vlekje van een blauw horloge.

Niet iedereen is blij in Zwitserland met deze watch…

1 like

Hoi allemaal, ik en mijn broer zijn allebij opzoek naar een moonswatch maar ik weet niet wanneer ze ge-restockt worden (020 en 010). Weten jullie waar te zien is waneer er weer ge-restockt wordt of anders hier even aangeven wanneer ze er weer zijn?

1 like

Kijk zo in Basel voor je…welke?

2 likes

Wij weten net zoveel als dat jij weet. Wellicht een helderziende inschakelen :rofl:

1 like

Volg dit topic (klik) daar worden dagelijks updates geplaatst.

1 like

Bedankt!

Volgens het Zwitserse krantenartikel heeft de Swatch groep vorig jaar 500 miljoen verlies gedraaid.
De MoonSwatch is dus uit een soort van nood geboren. Dat ze hun zéér uitgemolken (maar oh zo fraaie) Speedmaster hiervoor slachtofferen vind ik opmerkelijk, maar ook begrijpelijk.

Ik vermoed dat ze op een MoonSwatch zomaar €200 winst maken. €25 productie, €25 afhandeling. Dan hoeven ze er “maar” 2.500.000 te verkopen om dit jaar zonder verlies af te sluiten.

3 likes

Ben laatst nog naar een helderziende geweest.
Ik klopte op haar deur, vroeg ze: “wie is daar?”.
Toen ben ik maar weer gegaan… :grin:

22 likes

alleen de BTW is al €52,50 :sweat_smile: :disappointed_relieved:

5 likes

Nou, 250 Euro in 10 jaar afschrijven… oefff…

:rofl::rofl:

1 like

Die had ik ff nodig :rofl: :rofl:
Bedank👍🏻

2 likes

Straks komen ze nog met een SeaSwatch :flushed:

1 like

Je haalt mijn opmerking uit de context. Het was een reactie op mensen die deze Swatch als investeringsobject zien.

:rofl:

1 like

Ja, zo flauw was het van mijn kant niet bedoeld hoor.

Ik lach me suf om de mensen die de horloges voor veel geld op Marktplaats of Chrono zetten. Als het nou strak gelimiteerde versies waren - dan heel misschien. Maar dit is korte termijn hype, en voor iets langere termijn ‘gewoon een lollige swatch’.

Dus om dit te zien als investering … gaat mij wel HEEL ver. Ik zie het meer als een lollige swatch voor 250 Euro. Die er bij mij zeker gaat komen (althans dat denk ik NU :-)), maar meer maak ik er echt niet van.

4 likes

Ik was er ook net en vroeg:“maak je nou wel eens wat mee als helderziende?”

“ja hoor morgenavond nog” :joy:

Dank aan Herman Finkers :+1:

8 likes

Zalige komiek !
Paar weken geleden nog “De beentjes van Sint Hildegard” herbekeken,
wat een prachtfilm.

4 likes

:rofl::rofl::rofl: Ik ga stuk hier

1 like