Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

De vorige waren allemaal zo gezellig dat ik zou willen voorstellen het hier voort te zetten.

Game on…!

15 likes

Gaat de avond niet halen denk ik :joy:

Al iets bekend over de waterdichtheid trouwens :swimming_man:t2:‍♂?

:joy::joy:

3 likes

Tuurlijk wel de rust is toch wel weer in den landen?

Als @Jurk straks heeft bijgeslapen kan het hier losgaan met wristshots en speculatie over de online leveringen. Als die er komen gaan natuurlijk.

1 like

Haha ja dit gaat lekker zo

Je kunt hier toch gewoon mee zwemmen? 3bar lijkt me meer dan voldoende.

Ik ga er een voor vrouwlief kopen. Ze mag er eentje van mij uitkiezen. Helemaal blij :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ach ik heb er niet zoveel op tegen.

Ik hoop er ook eentje te kunnen bestellen maar de vraag luidt wanneer? Volgens mij is de eerder genoemde datum van 29-3 niet bevestigd. Als het er maar ééntje mag zijn dan ga ik denk ik voor Saturnus.

2 likes

Doe mij Mars maar, die vind ik het leukste.

Ik twijfel er niet aan dat we er eentje kunnen bemachtigen, met een maandje geduld ofzo.

17 likes

Zwemmen is als je dapper bent vanaf 50m. Normaalgesproken 100m. 30m is echt alleen spat waterdicht.

2 likes

Maar Omega zegt dat het kan.

1 like

Het zou me niks verbazen als ze het wat uitstellen omdat ze de bestellingen niet aankunnen in de webshops nu ze de vraag gezien hebben.

Ik wil er ook 1. Was echter niet bereid/en kon ook niet met jonge kinderen, om middernacht ergens te gaan staan. Daarbij maakt de kleurstelling niet zo heel veel,
al moet ik zeggen dat als dit werkelijk moeilijk te bemachtigen blijft dat ik de mars of die donkerblauwe zou pakken.
Blijft t dan moeilijk tot niet te bemachtigen na dat ik er 1 heb, dan gaat de mijne naar een collega van me die nou eenmaal niet de financiële middelen heeft voor een echte speedmaster maar m gruwelijk graag wil

6 likes

Omega zegt dat je met 30m kan zwemmen?

1 like

Twijfel ontzettend tussen Moon en Mercury, sta wel versteld van de ontzettende chaos overal. Heerlijk om te zien onder het genot van een kop koffie

1 like

Ik had deze vraag en de antwoorden in de ter ziele gegane topics al 23 keer gelezen :joy: maar meer dan wat spatwater en een lichte zomerbui moet hij echt niet hebben. En niet extra beveiligde pushers in een “plastiek” kastje zijn ook geen pre voor een duikje :joy::tropical_fish::lobster::crab:

1 like

Voor degenen die het vroegen; gewone springbars, 20mm

Standaard bandjes zijn ruk :shushing_face::grimacing:

37 likes

Voor de zwemmers, er staat een SKX007 te koop…

12 likes

Wel oprecht vet dat dit kan. Ik dacht dat ze wellicht een gimmick hadden bedacht om het swappen te bemoeilijken.

Idd. Mijn speedmaster is mn grootste banden swapper

op de website van swatch rotterdam :

The launch of the Bioceramic MoonSwatch Collection is an incredible success that exceeded all expectations.
We would therefore like to remind you that there will be watches available in the selected Swatch Stores in the coming weeks as it is not a limited edition.
For the moment, we have to update the purchase limit to one watch per person until further notice. We will revert back to two watches per person as soon as possible.
#MoonSwatch

4 likes

Sprak hij bij een topic over een SWATCH…