Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

3 bar?

1 like

Zwemmen met een Swatch nooit een probleem geweest hier. Wel zorgen dat de kroon dicht is en bij een chrono van de pushers afblijven.

2 likes

Jongens laat Bernard nou maar. Niet ieder topic hoeft persee gesloten te worden.

7 likes

Welk merk of wat voor horloge dan ook, 30meter is normaal gesproken niet om te zwemmen.
En idd heb ik ook vaker met goedkopere horloges waar alleen waterproof of 3bar of 5 bar op stond gezwommen en overleefde ze t.
De speedmaster is 5bar, maar de mijne komt zwembad of zee niet in

4 likes

In de Dagbrakers heb ik ooit iemand anders forum-Dementor genoemd om soortgelijk gedrag. Hij moest Dementor googlen zei-ie zelf. :grin:

2 likes

Weer zo n fijne ad hominem he.

Niet genoeg geknuffeld vroeger?

1 like

Inderdaad, je hebt gelijk. Ik heb hem geblokkeerd.

Hahaha probeer het zou ik zeggen

1 like

Ik ga over een maandje of zo eens voor de “Sun” shoppen. Ik vind het bewonderenswaardig dat mensen ervoor in de rij hebben gestaan, maar ik wacht af tot de eerste hype voorbij is.

5 likes

Kan je ermee zwemmen?

Horloge is uiteraard voor op allerhande planeten bedoeld en daar zijn geen zwembaden.
Maar ze zullen toch wel rekening hebben gehouden met de aarde en zijn duikplanken??

Grappig spelen dingetje dit horloge.
Bij spelen hoort zwemmen, toch!

4 likes

En ze zijn nog serieus ook :sweat_smile:

26 likes

Misschien over een poosje eens naar deze kijken

18 likes

Pas je wel op dat je geen bindende overeenkomst aangaat?

Ik pas wel op

2 likes

Op marktplaats

:thinking:

7 likes

Dit is wel een speciaaltje.
Vasthouden ook aan 2k :joy::joy::joy:

2 likes

Hier ondertussen ook op een mooie canvas band geknald. Echt een super fraaie combi als je het mij vraagt!


145 likes

Leuk gedaan…

1 like

Heeft iemand enig idee wanneer ze online beschikbaar komen? Of is dat ook al geweest. :grimacing: :joy:

Ja mooi! Deze en de Uranus, die wil ik allebei. Maar ik wacht nog wel even. :wink:

1 like