Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Goeie combo!

Morgen de Neptune ook nog ontstickeren :face_with_hand_over_mouth:
Het blauw is ook erg cool.
Maar deze Jupiter is favoriet.

58 likes

Zo ‘in het echt’ vind ik deze kleurcombinatie er eigenlijk wel erg gaaf uit zien! Geslaagde aankoop van je!

1 like

Gaaf hoor! Begin de Jupiter steed snooker te vinden door deze foto’s

1 like

Van de Neptune willen we ook een foto sessie!

1 like

Scoop?? Next week? :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Ik herhaal mijn vraag even :sweat_smile:

1 like

ik was er om ongeveer 05:50 en er stond een lange rij al dus ik dacht doei ik ga weer naar huis, komt wel online of in de winkel wanneer ze beschikbaar zijn. aarde of mercure voor mij of misschien ook wel een zon :wink:

Even serieuze vraag.

Hoe “echt” voelt en oogt dit horloge?
Want zo op de foto, zelfs plastic knopjes… :no_mouth:

Lijkt dit niet op een mooi kinder horloge?
Of is het een serieus dingetje, mooi en netjes afgewerkt.
Iets wat je als liefhebber echt graag om de pols gaat hebben?

Funky zijn ze zeker, voor de leuk, voor vakantie, ja dat lijkt me wel snor met deze.

2 likes

Het is een Swatch van 100 euro met een logo van 150 euro.

Wat verwacht je? :joy:

45 likes

Jaloers!!

Ik woon in het Noorden, overwoog nog écht even de laatste trein naar Rotterdam te nemen vrijdagavond en er om 3:00 uur bibberend te gaan staan wachten, nachtje doorhalen. Was het alsnog al een lange rij geweest zeker.

Ik wacht totdat ze online komen. Jemig wat wil ik er toch graag 1 zeg. Ben alleen bang dat ze per direct uitverkocht zijn de minuut dat ze online komen te staan.

Thanks man, inderdaad ultraman secondenwijzertje :slight_smile:

Pluto was tof maar Jupiter en Neptune hebben mij overtuigd irl! Vind de contrasterende subdials minder irl.

:+1:t3::+1:t3:

2 likes

Leuk en gefeliciteerd :+1: en jij ook @septentrio !

1 like

omega_water_resistance_chart.pdf (44,3 KB)

Kijk, DAT is precies wat ik wilde weten. Dat ding gaat een keer komen als de hysterie voorbij is. Ding is gewoon TE leuk. Maar dat bandje gaat al stuk van het kijken. Dus meteen ander spul erop.

2 likes

Heb ik ook…

Oogt dit horloge toch kleiner dan 42mm, of vertekend dit?

En kan je ermee zwemmen? :wink:

1 like

Hoe komen al die mensen op de hoogte van de introductie? En dan nog zo fanatiek om er om 6 uur s morgens in de rij te gaan staan. Het zullen vast niet allemaal hf ers zijn? Of allemaal via de mail benaderd?

1 like

Tuurlijk kun je ermee zwemmen :swimming_woman:

1 like

Dat ligt er aan of je kunt zwemmen.

11 likes

We zitten redelijk op één lijn. Enjoy :v:

1 like

Als je om 6u in de rij ging staan kwam je van een kale reis thuis. Wij waren er 4u15 en later had niet gelukt.