Je kan ook zwemmen met een baksteen rond je nek maar het resultaat is navenant.
Anyway: hoe meer ik ervan zie, hoe leuker ik die dingen vind. Hopelijk zijn ze tegen de zomer een beetje verkrijgbaar dan wil ik er wel eentje voor bij de korte broek.
Begrijp eerlijk gezegd niet waarom er zo’n hype ontstaat over een, naar mijn mening, overpriced plastic prul. Maar goed, kudos voor de PR machine van The Swatch Group.
Idd super goed georganiseerd en zij geven zelf aan voorlopig volop te blijven produceren dus met een beetje geduld struikel je over die dingen komende zomer.
Voordeel is wel dat je zonder risico met je echt Speedmaster over straat kunt.
Ben gewoon weg nog te stuk. De hele aanloop was te heftig. Dit was echt bizar. Later meer, of @Honey_Badger of @ThingsThatTick moeten al weer bij zinnen zijn.
Ja. 42mm is incl de crownguards. De bezel is 40mm. Sporthorloge met bezel draagt sowieso wat kleiner dan een dress watch. Geen lange lugs ook. Draagt dus helemaal niet groot.
Dat zeggen ze. Als ze dat niet zeggen worden mensen alleen maar nog gekker. Maar of het in de praktijk zo zal zijn, zeker als veel scalpers zich er tegen aan gaan bemoeien moet nog blijken.
Ik heb net op Marktplaats op 3 MoonSwatches elk 100 euro geboden. Afwachten wanneer ze me komen smeken of ik hem alsjeblieft voor die 100 euro wil komen halen.
Reageert er nu al eentje dat er een nul bij moet. Ik zal even reageren met “het bod is inclusief verzenden”.