Eens. Anderzijds: scalpel heeft alleen zin als vraag en aanbod scheef zijn. Op het moment dat Swatch die dingen met miljoenen van de lopende band laat rollen, is scaplen niet heel lucratief. We will see…
Mooi, hoor.
Even bijkomen en je hebt een horloge met een verhaal.
Ze kunnen niet zomaar de productie van andere modellen stop zetten. Ze zitten vast aan eigen productie capaciteit en targets. En ik denk dat dat het ook nog wel even duurt voordat ze van productie moment in de winkel zullen liggen. Worden voor zo’n release die dingen niet voornamelijk van te voren geproduceerd (ook gezien het 2021 op t glaasje of dial?). Ze worden namelijk ook slechts 3 tot 5 maanden verkocht wat ze zeggen. Dus heel veel tijd is er ook niet.
Massa = Kassa
Dus hoe meer zij wegzetten, hoe beter dat is en dan geef je die scalpers geen kans. Alleen wel even geduld hebben, en daar zijn niet veel mensen goed in.
Poeh, Mercury is toch echt mijn favo!!
Ja mijne ook
Dat klopt. Alleen de vraag is hoeveel ze er kunnen maken. Stel dat de vraag 2 of 3 keer zo hoog blijkt als gedacht en voor gepland was. Kunnen ze dat dan goedmaken in 3 maanden.
Als je er een voor 2k wil kopen verdien je het gewoon dat je genaaid wordt. Heb echt genoten van deze actie. Wacht ook even tot ze gewoon beschikbaar zijn. Ik koop nooit boven list. Hou van horloges maar er zijn grenzen.
Dan wacht ik wel 4 maanden. Dit wordt uitgemolken tot het bot.
Veel quartz-chronografen hebben een functie om de secondenwijzer te verzetten.
Idem, niks meer aan doen.
Pff, waarom dragen wij nog automatische horloges?
Oh ja, om met RLC mee te doen.
Je moet hier vooral de KoolAid drinken, anders ben je geen Gutmensch en heb je een paar figuren die iedere post van je willen afzeiken.
Was je vandaag ook bij Comic-Con?
Die kan ook naar de Seiko dealer
Cool. Hoe voelt dat? Beetje degelijk? En gewicht?
precies, tegen de tijd dat de hype.voorbij is hebben ze er al honderd duizenden verkocht.