Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

ja die is zeer geslaagd…

Okay, dan kan ik deze van mijn lijstje schrappen….40mm is voor mij echt te klein
Thnx

Einde van de zomer… Als je in een groot publiek.vraagt wie er een speedmaster heeft…

16 likes

12 likes

Niet dus.

… niet dus. Aangezien ze nog steeds nergens te koop zijn. Volg ook diverse online topics en voorraadtrackers, maar ze zijn echt maar mondjesmaat op voorraad en direct weer weg. Zou fijn zijn als de markt inderdaad eens verzadigd is, maar de leveringsproblemen gaan vrolijk door. En dan te bedenken dat ze toch al een tijdje uit zijn.

Valjoux 7750 heeft dat ook soms indien teveel gesmeerd. Beetje laten lopen om de olie te laten verdelen.

En baat het niet, dan schaadt het niet.

volgens mij was er geen datum bekend gemaakt nog…

Haha nog niet echt

1 like

Ik denk dat er naast de vele actieve HF-leden duizenden stille fanatiekelingen zijn die alleen lezen en nooit iets schrijven (of überhaupt lid zijn)

1 like

En dat zijn vast diezelfde leden die de topics steeds flaggen :wink:

3 likes

Het zijn niet de topics zelf maar de reacties van sommigen. Als dat te vaak gebeurt gaat een topic op slot. Gelukkig gieren de plezierfonteintjes mij door de binnenzoom in dit topic dus komt vast helemaal goed.

2 likes

Staat hem top

1 like

Heel mooi :+1:

1 like

Ik heb nog al ocd als het om uitlijning van wijzers gaat. Ik wil hem eerst zien bij de AD. Anders blijf ik terugsturen.

4 likes

Zelfde hier. Heel hoog irritatie-factortje is dat bij mij.

Ben benieuwd of dit bij veel van deze horloges een issue is.

De meeste die ik tot nu toe heb gezien hadden best goede uitlijning volgens mij?

1 like

Haha ik ben ook nog aan het bijkomen. Ik heb met sneakers heel wat gezien maar dit sloeg echt alles. @Jurk @Honey_Badger bedankt heren voor de bijna professionele organisatie. Jammer dat ze eigenwijs waren bij de winkel en dit niet van ons wouden overnemen. Dan had dit er heel anders uitgezien.

2 likes

Zo zo heeft de HF brigade dit topic nog niet gesloten…

Voor €250 best een leuk ding.

88 likes