Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Tof man. Jullie hebben het bewonderenswaardig aangepakt. 20:00 is next level :joy:

1 like

Gaaf hoor!!

Jullie hebben er echt wat voor over gehad! Ik had vannacht dienst dus ben rond half tien even langsgefietst. Toen was er inmiddels al een rij die de hoek om ging tot de Nieuwezijds. Een voor de winkel begon de rij met een kluit van mensen. Dus ik besloot maar een ontbijt te gaan halen.
Was het alle moeite waard?

1 like

Hij is echt wel gaaf hoor… ik zou dat ding dragen totdat de kast misvormd is

Congrats!

Waarom hebben ze de wijzers ingekort ten opzichte van de Speedy Pro? Zonde.

1 like

Voor 250 ballen boeit me dat echt niet. De meeste rolexen zijn ook slecht uitgelijnd

Dragen is ook het plan. De band is een beetje lomp en de subdial spacing niet ideaal. Maar het is voor het geld echt een leuk horloge. Maar boven al was het tot een uur of 8 tot dat we in de verdrukking kwamen super gezellig. @Jurk en @Honey_Badger zijn super toffe gasten en ik heb heel wat leuke gesprekken gehad. Jammer dat Swatch geen plan had om dit aan te pakken. Alles wees er op dat het gekkenhuis zou worden.

8 likes

Ben benieuwd hoe de lugholes zich houden bij vaak wisselen van banden. Of ze niet snel uitlubberen (ranzig woord eigenlijk :joy:).

Er is een speciale plek in de hel voor deze mensen…. :fire:

26 likes

Is dit dan de eerste speedy waarmee je zorgeloos kunt zwemmen :grin:

3 likes

Ook deze niet

2 likes

Die zijn gewoon gek!!

Gelukzoekers zijn het.

@ThingsThatTick @Honey_Badger @Jurk vanmorgen rond uurtje of 9 hebben ze nog een ontbijtje geprobeerd te bezorgen bij jullie maar ze konden jullie niet meer vinden, wat was er aan de hand?

2 likes

Die koop ik ook niet.

Naast de Rolex flipperaars?

6 likes

Op chrono24 stonden vanmiddag nog 14 modellen en zojuist nog maar 4 :expressionless:

1 like

3 bar is letterlijk troep. Spatwaterdicht. Meer niet… zoooo zo zo jammer

4 likes

Chaos. Toen stonden wel al een uur in de verdrukking. Super attent btw! :kissing_heart:
Net als gisteren toen jullie meerdere keren vanalles langs stuurde :joy::joy::joy:
Loempia’s, burgers… echt heel tof!
Als ik weer leef zal ik eens een mooi verhaal maken over ons avontuur.

Zeker! Was echt mooi. Schiep ook zeker een band :sunglasses:

Ben heel blij met mijn keuze:
Zo het mooist :ok_hand:

84 likes

Gaaf model heb je uitgekozen! Een cartoon over je ervaring zie ik met velen andere denken graag tegemoet :joy:

1 like