En die zit ook zeker in mijn pen.
Maar ben totaal kapot en leeg. Duik zo mijn bed in. Helaas morgen geen strip. Ik wilde gisteren tekenen tijdens het wachten, maar ik heb 14 uur lang de administratie bij gehouden.
De koek is voor vandaag op.
En die zit ook zeker in mijn pen.
Maar ben totaal kapot en leeg. Duik zo mijn bed in. Helaas morgen geen strip. Ik wilde gisteren tekenen tijdens het wachten, maar ik heb 14 uur lang de administratie bij gehouden.
De koek is voor vandaag op.
Omdat standaard quartz uurwerken geen lange en zware wijzers kunnen hebben. Of zoiets
Na alles wat ik zo lees begrijp ik het volkomen. Leek net een slagveld als ik de verhalen en foto’s moet geloven. Geniet van je horloge en avond/nacht!
Mooi zo op Nato. Proficiat met deze wel verdiende MoonSwatch.
Dank!
Staat mooi hè! Super licht en de kwaliteit vind ik dikke prima ben er blij mee en ga hem veel dragen. Zeker na z’n avontuur heeft dit horloge extra waarde voor mij.
Mooi man! Ik houd ervan. Truste vast.
Ziet er cool uit! Heb er zelf helaas geen kunnen kopen
De memes die met deze release gemoeid gaan zijn oprecht leuker dan de horloges zelf. Dit en alle flex idioten die door het lint gaan omdat Omega nu z’n ziel verkocht zou hebben maakt dit een uitstekend horloge in mijn ogen. En dan ben ik er nog niet eens over uit of ik er wel één ga kopen.
Alles wees er op dat het gekkenhuis zou worden.
Dat is onderdeel van de strategie. Kijk hoeveel erover gesproken wordt. Betere marketing kun je niet krijgen.
Net als een echte speedy dus…
Van harte! Hele gave uitvoering!!
Dit zou maar zo m’n eerste Omega kunnen worden. Of m’n eerste Swatch, whatever. Cool ding. Benieuwd in welke mate ze beschikbaar worden. Voor degenen die hem hebben weten te bemachtigen, enjoy!
Yep
Zeg gerust swatch. 99% is swatch. 1% omega… hun logo dus
En 90% van het ontwerp
Dat vind ik ook. Enerzijds is het leuk spul voor shits & giggles om je Instagram feed te vullen of whatever. Er staat toch Omega op.
Anderzijds geeft deze hypetrain perfect weer hoe fucked up de hobby tegenwoordig is geworden. Het merendeel heeft enkel lobi voor de de resell waarde. De enkeling nog voor de beleving van het horloge an sich.
Ik heb daar moeite mee maar dat zal wel aan mij liggen
Snap ik, maar die 1% is meer dan wat ik nu heb
Het design is van Omega het horloge word gemaakt door Swatch. Lijkt me logisch voor de prijs van €250,-
Anderzijds geeft deze hypetrain perfect weer hoe fucked up de hobby tegenwoordig is geworden. Het merendeel heeft enkel lobi voor de de resell waarde. De enkeling nog voor de beleving van het horloge an sich.
Ik denk dat je niet moet overschatten hoeveel mensen dit zijn. Ten eerste is de hoeveelheid mensen die op een forum over horloges gaat ouwehoeren (wij dus) al ontzettend klein en die lui zijn daar nog eens een subset van. Ze zijn alleen heel luid. Maar ik vind het eerlijk gezegd fantastisch om juist die lui door het lint te zien gaan. Ik hoop oprecht dat het ze ervan weerhoudt ooit nog een omega te kopen. Zou de horlogewereld een stuk mooier van worden.