Ja, vanmiddag was er in totaal 14 advertenties
Zijn die anderen niet gewoon verkocht? En ja, ik vind dat ook belachelijk voor dat soort prijzen, maar ik zie C24 nou ook niet bepaald ingrijpen bij Tiffany modellen.
Als ik het een beetje kan inschatten was er gister avond een vaste club mensen van een man of 20 die het horloge wouden dragen. De rest was er inderdaad om iets te verdienen helaas.
Heel eerlijk.
Deze ben je straks snel op uitgekeken. Mat mat mat.
Heb je nog een andere kunnen bemachtigen
BXL idem. Terwijl een groepje scalpers voor ons nog aan het aanschuiven waren gingen ze al aan de telefoon met een potentiële Luxemburgse koper. Ging over duizenden euro’s.
En het wrge is dat mensen dit nog gaan betalen ook. Ik heb net even op marktplaats gekeken: 1000 euro, 1500. Dat alles wordt geboden.
Wordt het ook betaald?
Tja. Ik hoop van niet.
Je had toen met die Nvidia 3000 serie ook lui die 50k gingen bieden en dat nooit betaalden om de scalpers dwars te zitten. Hoop dat dat hier ook het geval is.
Geen idee wat je hiermee bedoelt. Hoe wordt de horloge wereld mooier wanneer mensen die dit horloge leuk vinden verder geen Omega zouden kopen?
Bedankt om zo eerlijk te zijn. Hier ga ik niet goed van slapen.
Zou mooi zijn, als die oplichtertjes worden afgestraft. En straks blijven zitten met een horloge dat ze niet willen hebben
Er is nu 1 te koop die beweert dat hij de eerste koper was in Rotterdam. Vandaar 2000 euro… begrijpelijk natuurlijk
Heb ik gemist. Dit is de eerste horlogehype die ik mag beleven.
Ik weet nu wel echt zeker dat ik deze wil, en niet de Mercurius. Als ik er ooit een te pakken krijg natuurlijk.
Wat ik bedoel is dat je mensen met een reguliere Speedmaster hebt die door het lint gaan omdat deze Swatch collaboratie het merk minder prestigieus maakt. Met andere woorden, ze kunnen nu minder stoer doen met hun horloge omdat er nu een goedkopere variant is. Die heb ik elders al zien blèren dat ze nooit meer een Omega zouden kopen. Die lui ben ik liever kwijt dan rijk.
Was geen horloge maar een grafische kaart
Ik was vanmorgen wel vroeg opgestaan, maar teveel wijn en whisky gisteravond.
Dus weer terug tussen de vette lappen