Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

De officiële berichten van Swatch maakten eerder melding van online verkoop in de komende tijd….Die tekst kan ik nergens meer vinden in actuele berichten……

Ik werk om de hoek bij swatch Rotterdam. Loop daar elke dag langs. Zal nu elke dag langsgaan om polshoogte te nemen. Met de zomer op komst wil ik een paar leuke modellen halen.

4 likes

Voor wat het waard is, ik hoorde van iemand die in dealergroepen zit dat ze daarin ook boven €1000 worden verhandeld.

Idem dito, minus de wijn. Toen ik de foto’s met rijen zag heb ik het ook geskipt.

1 like

‘Wat ik bedoel is dat je mensen met een reguliere Speedmaster hebt die door het lint gaan omdat deze Swatch collaboratie het merk minder prestigieus maakt. Met andere woorden, ze kunnen nu minder stoer doen met hun horloge omdat er nu een goedkopere variant is. Die heb ik elders al zien blèren dat ze nooit meer een Omega zouden kopen. Die lui ben ik liever kwijt dan rijk’
Ah, ja, dat soort mensen. Vervelende types.

1 like

Goeie keuze Peter, deze matte licht grijze/beige tint is heerlijk.

Heb ze allemaal irl gezien en dit vond ik de mooiste.

1 like

Ik ben zo blij dat ik met mijn bf en zijn vriendin zon hardcore horloge actie heb ondernomen. Het was zon ontzettend spektakel en was zo gaaf om te bikkelen voor simpele en goedkope quartz horloges. De herinneringen die wij afgelopen nacht hebben opgedaan zullen niet meer worden vergeten. En daarnaast heb ik nog twee leuke horloges overgehouden die een perfecte aanvulling zijn op mijn Omega Speedmaster.

Echt een noemenswaardig horlogemoment was het in Rotterdam voor ons.

57 likes

Ah, helder. Tja, ik zie het niet als een alternatief voor een Omega, gewoon een leuk gevonden samenwerking. Een Swatch met een knipoog. Leuk gevonden en leuk uitgewerkt.

1 like

8 likes

“Een goedkopere variant “ :joy::joy:. Geen idee wat het verschil is he? :joy:

eerst wilde ik er één hebben maar nu ik er over nadenk toch niet. Ik ben een Swatch fan en heb er vele gehad en nog twee over. Vorige week een Yema gekocht met VK uurwerk voor 330 euro…Dat vind ik toch iets meer waar voor mijn geld.

Er komt nog zoveel leuks uit deze zomer dat ik die 250 euro daar liever voor reserveer.
Komt misschien ook omdat ik al eens een Omega heb gehad daarom sta ik niet te trappelen voor dit model maar ik snap dat je er hebberig van wordt en wens de eigenaren ook veel draagplezier. Het is een leuk ding maar je moet nu eenmaal keuzes maken bij deze hobby.

8 likes

Jawrl hoor, opa. Zoveel heb ik hier al wel gelezen.

Hahahaha.

6 likes

Als ik dit soort verhalen, net als die van @Jurk hoor, dan heb ik toch een beetje spijt. Uiteindelijk bepaalt het verhaal achter het horloge toch ook de schoonheid. Geniet ervan!!

4 likes

Hi Stef,

Ik heb eigenlijk nog niemand met een Speedmaster zien roepen dat het allemaal verschrikkelijk is…. Valt me wel op dat het jou erg hoog zit! Ga je jouw Speedmaster nu minder dragen??

2 likes

Complete chaos

1 like

Ff rlc reactie lezen.

Snap t wel hoor… als je lang hebt moeten sparen om je speedy te halen dat je geen swatch hommages wilt zien.

1 like

Wie zijn dan de mensen die ze kopen? Worden ze door handelaren gekocht?

Hmm tja. Je koopt een horloge, zeker een Speedy, als liefhebber en toch wel voor jezelf aangezien bijna niemand buiten de gekkies hier hem zo herkend. Je weet zelf dat de Swatch qua kwaliteit, heritage en design van de dial niet in de buurt komt. Kan me er echt geen minuut druk om maken. :sweat_smile:

4 likes

Whahahaha dit gaat weer escaleren. Wat maakt iedereen zich toch druk.

1 like