Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Ja dat is business to business.

Ze zien er leuk uit! Hopelijk komen ze online

Volgens mij kan je beter eerst nog een keer m’n reactie op @iNeedaWatch lezen. Ik heb geen speedmaster, ik hoef geen speedmaster en ik probeer juist die lui die alleen flexen met hun Omega met de grond gelijk te maken.
En wat denk je dat die meme wil zeggen? Kom er net pas achter dat je daarop reageert.

Ik snap niet hoe jullie compleet het tegenovergestelde kunnen lezen van wat ik zeg. Ik heb niet eens een speedmaster :joy:

2 likes

Rustig daar tijger :tiger:

Ik vraag me echt af of er normale consumenten zijn die zulke prijzen betalen.

Originele Speedmaster gaat vijftig % kelderen in prijs volgens de verwachtingen.

Wie zijn verwachting

4 likes

Die gasten speculeren altijd op de hype. Daarom hebben ze ook 80% van alle moderne Rolex in de wereld op voorraad.

1 like

Zou mooi zijn, direct kopen dan :joy:

2 likes

Dat er biedingen op MP staan betekent niet dat ze echt zijn.

1 like

Ik hoop dat hij akkoord gaat…Dan hang je voor 100 euro verzendkosten en heeft hij nog 100 euro winst. :joy: o die van hem is keramisch zie ik dat is duurder natuurlijk.

Welke vinden jullie de mooiste? Ik vind de saturn wel vet !

1 like

Nee. Bod bij chrono is incl verzendkosten. Altijd super irritant.

Man man man.

Ik ook!

1 like

Dan nog weet je zelf dat je die echte hebt. Ik zit (denk ik) ook een eindje onder het inkomensgemiddelde hier. Was sparen inderdaad. Ik zou er echt niet mee zitten - oh wacht, ik heb er een en zit er ook niet mee. Wil alsnog die Jupiter er gewoon bij. :relaxed:

2 likes

Ik heb die pannenkoek op Chrono even een vraag gesteld…

Could you tell me the reference number? This is a ceramic case? I only know this model with a plastic case which will be produced by the thousands and soon available through Swatch.

Thx for your reply.

4 likes

Oh excuses. Dat was nooit mijn intentie.
Laat het los.

Zal de volgende keer rekening houden met je gevoelige vrouwelijke kant :sunglasses::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik vind ze op de foto’s leuk. Wacht even de hype af en ga dan eens rustig koekeloeren wat het gaat worden.

1 like

Ik heb daar geen enkel probleem mee.

Het zijn voor mij twee volkomen verschillende horloges. De MoonSwatch “Sun” zou voor mij gewoon grappig zijn. 0% kans dat ik hem door elkaar haal met de Moonwatch die al in mijn horlogedoos zit.

2 likes

Dan ben je te laat. Nu er bovenop
Laat die doekoes maar klapperen

1 like