Volgens mij kan je beter eerst nog een keer m’n reactie op @iNeedaWatch lezen. Ik heb geen speedmaster, ik hoef geen speedmaster en ik probeer juist die lui die alleen flexen met hun Omega met de grond gelijk te maken.
En wat denk je dat die meme wil zeggen? Kom er net pas achter dat je daarop reageert.
Ik snap niet hoe jullie compleet het tegenovergestelde kunnen lezen van wat ik zeg. Ik heb niet eens een speedmaster
Ik hoop dat hij akkoord gaat…Dan hang je voor 100 euro verzendkosten en heeft hij nog 100 euro winst. o die van hem is keramisch zie ik dat is duurder natuurlijk.
Dan nog weet je zelf dat je die echte hebt. Ik zit (denk ik) ook een eindje onder het inkomensgemiddelde hier. Was sparen inderdaad. Ik zou er echt niet mee zitten - oh wacht, ik heb er een en zit er ook niet mee. Wil alsnog die Jupiter er gewoon bij.
Ik heb die pannenkoek op Chrono even een vraag gesteld…
Could you tell me the reference number? This is a ceramic case? I only know this model with a plastic case which will be produced by the thousands and soon available through Swatch.
Het zijn voor mij twee volkomen verschillende horloges. De MoonSwatch “Sun” zou voor mij gewoon grappig zijn. 0% kans dat ik hem door elkaar haal met de Moonwatch die al in mijn horlogedoos zit.