hell no.
Even op Youtube gekeken naar enkele filmpjes en het is en blijft een Swatch die je koopt.
Al dan niet begrijp ik wel de hype, ze zien er leuk uit en voor degene die nooit een echte zullen kunnen betalen, blijft dit een leuk alternatief.
Ik pas wel volledig, zien er veel te plastic-achtig uit. Investeer de €250 liever in iets anders…
Waarom eigenlijk?
Ik heb trouwens drie Omega’s (ben zeker niet de enige op HF) en de MoonSwatch lijkt me nog steeds een leuk hebbedingetje.
Bij wie het ding ziet als een volwaardig alternatief voor een Speedmaster Professional is waarschijnlijk een steekje los.
Laat het me maar weten wanneer ik langs moet gaan
Staat die middelste niet in het blauwe te koop? Is dat n stalen?
Prachtig
Deze mensen hebben geen enkel oog voor het horloge en dragen het alleen om te laten zien hoe succesvol ze wel niet zijn, alsof dat af te lezen is aan watvoor sieraad je draagt. Er zijn van die lui die beweren dat dit dus, waar ik een parodie van maak in die meme, een verdunning van het merk betekent. Wat dus, nogmaals, idioot is.
Merk op dat ik niet iedereen die een Omega draagt hieronder schaar (anders zou ik hypocriet zijn, heb zelf ook een vintage Constellation), ik bedoel specifiek de lui die het alleen als status object hebben.
Staat op gereserveerd… voor 4k
Dit kan toch niet echt zijn
Wat een ellende, staan er toch zeker al 40 te koop op marktplaats terwijl er circa 300 verkocht zijn in NL.
Marktplaats is al een speciaal stukje hel
Maar waarom maak je je daar druk om?
Mensen die willen “flexen” (niet mijn woorden) zullen sowieso geen Speedmaster Professional kopen volgens mij. Al is het alleen maar omdat je die dagelijks moet opwinden.
Zo druk maak ik me er helemaal niet om, het is meer schadenfreude. Er wordt me juist de hele tijd gevraagd om uitleg, daarom heb ik het er zoveel over.
Jij bent ook geen patser…
Ik vind de OxS iig leuker dan het origineel (ok ck2998 vind ik wel tof). Die kleurtjes zijn funky. Jammer dat t quartz is.
Mechaquartz en ik zat ook op de hypetrain
Lekker door gaan. Doe je goed
Ik ga er van de week wel even één halen
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat het vintage is ?
Investeren in een swatch horloge is nooit een goed idee.