Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Als ik die rijen zie haal ik mijn schouders op, zelfde als die mensen die in rij gaan staan als er beetje zand met de regen in meegekomen, die begrijp ik al niet.

Maar ik vind het grappig uitziende horloges, koop er wel keer het in blauwe deel voor 150 ofzo…

2 likes

Wat een ellende dit. Ben blij met de echte speedy.

En al die filmpjes/foto’s van de rijen. Slaat echt nergens op.

De kleurtjes zijn leuk voor kinderen….

Nou geniet van je MoonSwatch (wat een klote naam ook)

Zo nu stop ik met zeiken

12 likes

Zo zuur.

5 likes

Ik wordt zuur van zo een dag

dan zie je in wat voor wereld we leven

4 likes

Ik ben toch wel trots op mijn oudere moeder, zij heeft samen met mijn schoonzus in de chaos van Amsterdam ook een Mars en Venus weten te bemachtigen :muscle:

45 likes

Wauw. Gewoon wauw. Wat is er met deze mensen?

1 like

Die rode vind ik leuk, en die zandkleurige. Maar ik zal er geen gaan kopen.
Ben wel benieuwd naar de ervaringen over de kwaliteit: is het een goed quartzhorloge of is die 250 eigenlijk ook nog teveel.

1 like

Zo boos.

:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Tuurlijk is dat teveel. Het is een swatch. Die mogen €90-110
Kosten :laughing:

1 like

Gaaf! Ik ben benieuwd wie de eerste gele gaat posten.

1 like

Zoiets zou je denken, ja, met deze specificaties.

1 like

Ongeloofelijk dit allemaal.

13 likes

Je bent boos hè ?
Gvd daar gaat je investering

2 likes

Huh wat, welke investering. Haha volgende week of de week erna zijn ze toch gewoon te koop.

Horloges is hobby als je wilt investeren moet je vastgoed of aandelen kopen. (Of Rolex ja)

Nee maar ik vind het echt wel leuk als de liefhebbers er eentje kopen. Maar de hele hype nu is echt de grootste onzin. En dan helemaal die marktplaats advertenties…

2 likes

Ziet er prachtig uit Jur, deze “Mercurius” en een mooie band👍🏻. Ik hoop een “Moon” te kunnen aanschaffen zodra ze beschikbaar zijn.

2 likes

Zoals bij onze nieuwe ster. Juffrouw Petra :joy:

Heel leuk allemaal deze MoonSwatch. Ik ga over een paar maanden wellicht ook 1 model halen als alles is bedaard, maar €4000 voor een plastic variant terwijl je voor €7.000 een echte Omega hebt is krankzinnig.

2 likes

Haha dacht je dat dat echt werd betaald?

Wat een hype zeg. Die geldwolven op MP en chrono24… echt he.

Maar voor zulke bedragen koopt niemand die speelgoed horloges.

Hebzucht maakt weer veel los bij de mensen.

4 likes

Nee, mensen geloven dus echt dat een bod van €45000 reëel is. Ik had dat bod gedaan :upside_down_face:

4 likes