Wordt dit het derde topic dat wordt dichtgevlagd vandaag?
Nee toch? Wij kunnen toch wel een beetje tolerant zijn naar elkander!
Wordt dit het derde topic dat wordt dichtgevlagd vandaag?
Nee toch? Wij kunnen toch wel een beetje tolerant zijn naar elkander!
Even iets totaal anders.
Iemand een bevestiging wat voor uurwerk erin zit?
Tot nu toe speculatie dat het een ETA G10-212 is
Jullie laten je meeslepen en dat is slap. Ga gewoon weer terug naar de horloges.
Ik vind ze cool en mis nu een rode in mijn leven.
Maar je hoeft voor de goede vrede geen wristshots te plaatsen in ‘Speedmaster only’ zeker of wel?
Grappig dat mensen denken dat de hype er over een maandje af is en je ze gewoon online kan kopen .
Ik schat dat wereldwijd ongeveer 100 miljoen mensen een exemplaar willen hebben (of meer dan 1 ) dus indien ze deze productiecapaciteit hebben dan heb ik niks gezegd…
Ik durf wel een weddenschapje aan, als ze over 1 maand alle 11 online te koop zijn dan krijg je er eentje van me. Als het niet zo is krijg ik 250 euro.
Ik wil ze alle 11
Dit moet hier op HF wel het ‘only’ topic zijn met de minste wristshots
Als ze allemaal ‘online beschikbaar’ komen dan koop ik ze ook allemaal. Je moet blijven dromen natuurlijk
Echt het leukste topic sinds ik op hf zit
Dat word een moeilijke idd.
Maar laat ik het zo zeggen: Ik wil ze alle 11, mits het niet te veel moeite gaat kosten. Leuke hebbe dingen, meer niet. Maar vooral leuk.
Anders gewoon een blauwe en een roze.
Ik liep vandaag in de stad, geen rij bij de swatchwinkel. Ik denk, toch even vragen of ze die horloges nog hebben. Die arme verkoopster zag er helemaal overwerkt uit, waarschijnlijk omdat ze al 1000 keer hetzelfde verhaal vertelde dat alles op was etc. Ik had echt geen idee dat dit zo’n grote hype was. En dan zijn er lieden die beweren dat mensen geen schapen zijn
Een jaar of 15-20 terug had je van die samenwerkingen tussen grote modemerken en h&m. Dan maakte bijv. het merk victor&rolf een collectie voor h&m. Dan stonden er ook hele rijen mensen (vooral dames) te wachten en gingen dan helemaal los in de winkel, vechten om bh’s en dat soort flauwekul. 's avonds stond alles op marktplaats. Echt walgelijk gewoon.
Ik wordt helemaal gek van die nep biedingen op marktplaats.
Zo raak ik dat plastic ding nooit kwijt!!
Oh
Met die coole wijzers. Voor de grap even gekeken wat een echte Alaska Speedy moet kosten, maar dat was even slikken.
Dan maar de knakenvariant op een witte nato voor in de zomer!
€125,. Echte bieding!
Shit, niet verwacht dat het zo storm zou lopen. Zojuist even gekeken of er nog één online via Swatch te koop was. Dus niet! Komen ze binnenkort nog weer op voorraad of was dit het?
Leuk aanbod. Ik kan ook veel andere leuke dingen doen met €250 en verwacht dat ik toch het liefst stalen horloges blijf dragen. Heb ook lol met m’n Casio.
Je kan overigens wel gelijk hebben dat ze over een tijdje nog steeds niet makkelijk te krijgen zijn.
Ik hoop de Tudor FXD binnenkort te kunnen ophalen.
Het is de ETA die in alle Swatch Chrono’s zit; maar dan zonder datum. Daar kunnen ze dus best productie op draaien.
Over een paar maanden in het blauwe waarschijnlijk na 10 ups
Omega is geen statusobject, Rolex is status. Omega is James Bond…stoer met een vleugje liefhebberij…horloges voor kenners…