Het was niet zo zeer in de rij staan als meer samen met een groep gezellige mensen borrelen in slaapzakken in de stad. Zelfs zonder horloge als resultaat was het extreem leuk. Thanks!
Je kan het denigrerend een “plastic ding” noemen. Ik zie het als een super toffe en zeer onverwachte samenwerking waarvan het resultaat erg leuk is, plus nog eens weinig kost. Whats not to like?
Te laag eigenlijk. Bieden vanaf 25k.
Op de website van Swatch en Omega staat nog geen bericht over verdere online verkopen, alleen dat verkopen binnenkort weer door kunnen gaan in de Swatchshops. Ik vind t prima als ze online worden verkocht, kan ik er nog een paar bestellen.
Het speciale en bijzondere zit hem in mijn ogen in de ongebruikelijk en onverwachte samenwerking en de prijs die voor zo’n leuk horloge wordt betaald, waar nog eens een Omega logo opstaat ook.
Kortom, ik vind het super leuke horloges om te bezitten naast een Omega zonder Swatch Speedmaster. En als je het niet bijzonder genoeg vindt, dan kan je natuurlijk altijd een echte Speedmaster kopen voor 30x zo veel
Overigens, de band is hetzelfde als de Nasastrap die je kan kopen voor de Speedmaster. Als je bedenkt dat die band 190 euro kost, is het horloge echt extreem goed geprijsd. Het voelt aan als de kast van een speedmaster met scherpe randen, het is alleen erg licht vergeleken met de real deal.
Dat kan ik mij ook wel voorstellen ja! Mooi om te horen. Ergens heb ik ook wel spijt denk ik…zeker aangezien ik er gisteren zo dichtbij was. Ik heb gezien hoe ze werden uitgepakt…
Nogmaals, gefeliciteerd!
Ik vind het echt verbazingwekkend om te zien hoeveel mensen hiervan wisten, gezien de rij. Kan mij toch niet voorstellen dat het allemaal horloge liefhebbers zijn (want dat is volgens mij niet echt een veel voorkomend ras )
Dat. Maar blijft toch vreemd aangezien de meeste mensen toch met een (fashion) prul om de pols lopen. Dan gaan ze nu ineens popijopi in de rij staan om een goed horloge te kopen. Dus dat zal inderdaad om de hype gaan.