louis:
excotisch materiaal
Is dit keramisch/plastic materiaal dat niet?
Ik zal binnenkort er eens wat over proberen te lezen.
Op zich kan de combi interessant zijn.
Keramieksoorten kunnen een hardheid van 8 Mohs halen (Rado), maar die zijn behoorlijk bros.
Plastic is juist behoorlijk te vervormen, maar niet hard.
Met de mix zou je mogelijk een behoorlijk krasvast horloge dat niet snel een gebroken kast krijgt kunnen maken.
1 like
Kad
26 maart 2022 om 15:28
67
‘Mission to Ur anus’ klinkt toch een beetje fout…
3 likes
Nope … dat wordt een mission to Amsterdam😎
Alleen daarom al betalen mensen 2300 euro meer dan de andere modellen.
.
.
.
.
Geintje natuurlijk
1 like
Daar hebben ze toch ook een keer in het jaar een parade van in Amsterdam.
Ik vind ze gaaf. Ik hoop zelf een Mars versie te kunnen scoren de komende tijd.
Ik vind het echt verbazingwekkend om te zien hoeveel mensen hiervan wisten, gezien de rij. Kan mij toch niet voorstellen dat het allemaal horloge liefhebbers zijn (want dat is volgens mij niet echt een veel voorkomend ras )
3 likes
H-plar
26 maart 2022 om 16:14
75
Haha, geweldig toch dit soort hype’s en verhalen. Ik zie in de eerste foto dat zelfs de handhaving aanwezig was.
Geniet ervan!
1 like
Dat. Maar blijft toch vreemd aangezien de meeste mensen toch met een (fashion) prul om de pols lopen. Dan gaan ze nu ineens popijopi in de rij staan om een goed horloge te kopen. Dus dat zal inderdaad om de hype gaan.
2 likes
Selie
26 maart 2022 om 16:15
77
Of die nasa band is extreem duur eigenlijk. Wel een toffe band!
5 likes
Uhrforum bericht dat de vanaf 8 april bestelbaar zijn
Oh in Brussel uiteindelijk 6 combi’s en zo’n 10 agenten om in goede banen te leiden. Wel pas vanaf uur of 9.
3 likes
We zullen zien. Wil er zelf ook wel nog wat extra
1 like
Zelf minimaal eentje. Gisteravond nog zo naïef om te denken dat ik vandaag 10.00 maar in A’dam moest zijn, gelukkig niet gegaan
2 likes
De resell waarde is en blijft toch ook gigantisch? Deze zullen nooit en te nimmer onder de listprijs van de hand gaan. Slimme mensen dus…ik denk dat er ook mensen in de rij stonden die niet eens wisten waarvoor ze in de rij staan
2 likes
Tease
26 maart 2022 om 16:36
83
Gefeliciteerd. Leuke ervaring en een leuk horloge.
What’s not to like, zoals je zelf al schrijft.
Vanavond in het slaaphuis wel even goed oppassen, je hebt van die skere lui die die merken goed kennen.
2 likes
Ik stelde voor aan mijn vrouw om de mission to Uranus te kopen maar ze had liever een mission to her anus
5 likes
Ik wil er ook een naast deze
6 likes
Brick
26 maart 2022 om 17:23
87
Ja. Swatch gaat deze never nooit niet online verkopen.
Want het duurt zo enorm lang om deze te produceren. Dat ze de vraag dan niet aankunnen.
Nu ook niet. Maar dan hebben ze wel mensen in de boutique.
Nee. Geloof er niks van. Die mensen in de winkel weten echt niet of de directie besluit om deze online wel of niet te verkopen.
We gaan het zien.
En dus is de hype real.
Kuthobby
3 likes