Nieuwe aanwinst Omega MoonSwatch

Als ze niet online te bestellen zijn, is mijn trek al over. Ik ga niet naar 010 of 020 om een plastic quartz op te pikken.

10 likes

Yep! Kwam uiteindelijk ook echt politie en extra beveiliging langs toen een paar tokkies probeerden voor te dringen.

4 likes

Op officiële kanalen staat gewoon only in selected Swatch stores. Volgens mij roepen winkelmedewerkers dingen om mensen met een gerust hart te laten vertrekken.

Ik ben overigens ook erg gerust. Inmiddels heb ik ook de Mars :sunglasses:

Uiteraard niet de stikker verwijderd omdat ik anders misschien wel een paar tientjes winst misloop.

32 likes

Ik heb toch liever die missie naar ur anus.

5 likes

Ik vermoed dat volgende week wordt aangekondigd dat alle modellen online te bestellen zijn via de officiële website. Gevolg: overbelaste site en wellicht binnen een paar uur niet meer op voorraad maar die voorraden zullen snel worden bijgewerkt

Kortom: iedereen die vandaag in de rij heeft gestaan om

1 like

Toch ervoor gegaan :wink:

Ik mocht er eerst maar 1 kiezen. Toen de tweede keuze beschikbaar kwam was Mars natuurlijk een makkelijke.

1 like

Mooi trio :+1:t2:
Proficiat :slightly_smiling_face:

1 like

Gefeliciteerd! Nice ziet er niet verkeerd uit :sunglasses:

1 like

Ja. Nu nog wel.

Maar swatch heeft al via social media aangeven dat ze gewoon online beschikbaar komen en ongelimiteerd.

Dit was natuurlijk gewoon de marketing stunt van het jaar. Maar dat is niet vol te houden.

Over 10 dagen is iedereen het weer vergeten en over tot de orde van de dag.

Gaaf zijn ze wel. Het wordt de revival van het quartzuurwerk.

Maar elke gek die er meer dan €300 voor betaald bevestigd inderdaad gek te zijn😎

13 likes

Ik vind 250 voor een dergelijk horloge met een dergelijke campagne in ieder geval top. Zou zelf ook niet meer overhebben inderdaad.

8 likes

Leuk topic! En wat een geweldige marketing. Het halve land in de rij. Maar het zijn leuke horloges, met die kleuren. En 250 euro mag dan een stuk goedkoper zijn dan die Omega Speedmaster, het is ook weer niet niks. De prijs van best serieuze horloges, zeg maar (ik heb een Tissot op het oog die 250 kost).
Iedereen die er vandaag een heeft weten te bemachtigen gefeliciteerd. Geniet maar van Korte Zondag met je nieuwe aanwinst.

2 likes

Ik denk dat de prijs ook meespeelt.
Weinig mensen willen meer dan 6000 euro uitgeven aan een horloge.

1 like

Vraag me af of de Moonswatches online komen hoor. Wordt toch duidelijk aangegeven dat ze alleen in Swatch stores beschikbaar zijn.

6 likes

Haha daar leek het wel op!

1 like

In Amsterdam ging dat niet helemaal goed. Ze hadden een beveiliger besteld voor 10:00 uur. Die man was uit zichzelf maar een half uurtje eerder gekomen. Swatch vond dat de politie het moest oplossen, politie had echter aangegeven dat Swatch dit zelf moet oplossen en zich beter had moeten voorbereiden.

3 likes

afbeelding

1 like

Stel dat ze online komen dan is het een kwestie van 10 minuten. De vraag zal altijd het aanbod overstijgen. Als ze 1 miljoen per jaar gaan produceren dan nog zullen ze zeer moeilijk verkrijgbaar zijn…

3 likes

Nu ist het niks anders dan FOMO, wie het eerste zijn MoonSwatch kan showen op de socials.

Straks zijn ze ‘gewoon’ verkrijgbaar en is de lol eraf en staat het blauwe deel rammetje vol onder het mom van;

*geen klik
*plaats maken
*deze mag gaan
*iets anders op het oog

8 likes

Inderdaad want als niemand meer onder de indruk is van mijn horloge met mooi verhaal dan MOET ik zsm mijn 250 euro terug zien te krijgen. Liefst met winst natuurlijk, kan ik ook weer eens mijn vriendin mee uiteten nemen.

8 likes