Ik denk dat Swatch ook een beetje geschrokken is… eerst 2 per klant, toen 1. Eerst verwijzen naar verkoop online de komende tijd, maar nu ff niet meer….🥲
Waardeloos inderdaad. In rotterdam hielp de politie overigens gewoon mee en bleef gewoon een oogje in het zeil houden. Verbaast mij echt hoe verschillend het per vestiging is geweest.
Ja! Leuk hoor!
Ben benieuwd. Zeker als je de wereldwijde gekte ziet en de rijen van +1000 gegadigden voor 150 beschikbare horloges in elke grote stad.
Misschien niet en was het gewoon marketing stunt om Omega te promoten.
In dat geval is het zeker gelukt!
Het is net een iPhone.
Staan er al genoeg te koop op marktplaats.
Ja en het commissariaat is 1 straat verder gelegen.
Leuk hoor!
Ik wacht tot ze online te koop komen.
Weet nog niet of ik voor zomers of saai ga
grappig hoe dit fenomeen wordt onderschat, deze horloges zullen nooit onder listprijs beschikbaar komen. De intrinsieke waarde zal 250 zijn echter de marktwaarde zal duizenden euro zijn en blijven. Geen 4-5k maar eerder 1-2k na een paar jaar.
Ik weet niet hoeveel ze gaan maken maar ik weet vrij zeker dat de vraag altijd het aanbod zal overstijgen. Dit horloge spreekt zowel liefhebbers als verzamelaars als de ‘buurman’ aan omdat hij dan eindelijk een ‘Omega’ kan betalen.
Maar ik hoop stiekem dat ik ongelijk heb… ik wil ze allemaal
Nog niet in ieder geval
Ik hoop dat dit onzin is. Voor 1 a 2k kan je toch beter je geld gewoon affikken dan met een plastic swatch rondlopen.
Zoveel leuks te koop voor dat geld.
Eerst stond bij de daadwerkelijke product pagina dat ze alleen bij boutiques beschikbaar waren… dit staat nu alleen nog op de algemene pagina maar niet meer bij de daadwerkelijke horloges (misschien perongeluk). Laten we hopen dat deze dus inderdaad binnenkort online beschikbaar is.
Het heeft toch niks te maken met het product zelf? 1000 euro voor een Swatch of 15000 euro voor een sub. Beide is het marktwaarde en geen intrinsieke waarde.
De ene gaat 4x over de kop en de andere (nog) net geen 2.
Die hype nu komt doordat de moonswatch gisteren (met een te kleine release) gereleased is. Ben benieuwd hoe duurzaam die blijft.
Voor 2k koop je zo wat een reduced. Dat is veeel meer horloge. Voor 15k koop je niets beters dan een sub
Maak hier eens een nieuw topic over aan
Werkte de markt maar zo hé Ruud
Ik wil op dit moment geen enkel ander horloge liever dan de Moonswatch. Dát is de essentie.
Jij bent gewoon een hype gevoelig mannetje
Met 2 stakes in de hype
Ik denk dat als swatch er snel genoeg maakt deze hysterie gewoon inklapt. Kan of doet Swatch dat niet… dan is t vooral voor scalpers en eigenaren.