Ik zou niet weten waarom ik in Brussel op hotel zou gaan, is nog geen half uurtje rijden voor me
Flirt je nu met me?
Push - pull
Even inhoudelijk… Door de ligging van de subdials gaat mijn voorkeur uit naar niet contrasterende dials merk ik.
Hoe dan? Het hele idee van Sistem51 is dat het robotisch in elkaar te zetten is met één enkele boutverbinding. Hoe wil je dat in vredesnaam gaan doen met een automatische chronograaf en dan ook nog eens voor €250?
Once you see It:rofl:
Ik wil ze allemaal en tegelijkertijd vind ik het een achterlijke onbegrijpelijke move van Omega. Speedmaster voor iedereen voor 250 euro. How to blow up an icon.
Maar toch wil ik ze allemaal.
Wat gierig dat ze het alleen in Amsterdam en Rotterdam verkopen. No way dat ik op zaterdag in een lange rij in de Kalverstraat ga staan koekeloeren.
Overigens: zo bijzonder is een quartz chrono van Swatch ook weer niet. De hype is real. Goeie marketing.
Is hartje brussel. Blijf ik zoveel mogelijk weg
Ja voor jou ligt de lat wel erg hoog zag ik. Off-topic of niet maar congrats man; een plaatje.
Je moet de wat goedkopere uitstraling (ik denk tenminste dat hij dat heeft) wel een beetje voor lief nemen voor €250. Ik vind deze van Wei Koh zijn pols ook ‘niet zo’ maar verder ben ik ook wel flink in deze marketing gestonken ben ik bang.
Ik ga denk ik zaterdagochtend na het stappen en McDonald’s op de Coolsingel meteen maar door naar de Koopgoot.
Ik wil er ook één.
Ik vind die zwarte, grijze en blauwe erg gaaf, maar helaas morgen niet in de gelegenheid om er een te halen😬
Hij is zaterdag pas beschikbaar
Spuuglelijk zeg! Zeg ik niet snel … maar ziet er uit als goedkope troep
Bah!
Oeh, ik zie er zo wel een paar die ik wel gaaf vind: Pluto, Neptunus, Saturnus, Jupiter, eventueel de maan. Aarde vind ik de kleur blauw wel mooi maar het mintgroene vind ik niet zo.
Ach, maandag kom ik weer in Rotterdam, eens even kijken wat er dan nog ligt.