Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Kijk, DAT is precies wat ik wilde weten. Dat ding gaat een keer komen als de hysterie voorbij is. Ding is gewoon TE leuk. Maar dat bandje gaat al stuk van het kijken. Dus meteen ander spul erop.

2 likes

Heb ik ook…

Oogt dit horloge toch kleiner dan 42mm, of vertekend dit?

En kan je ermee zwemmen? :wink:

1 like

Hoe komen al die mensen op de hoogte van de introductie? En dan nog zo fanatiek om er om 6 uur s morgens in de rij te gaan staan. Het zullen vast niet allemaal hf ers zijn? Of allemaal via de mail benaderd?

1 like

Tuurlijk kun je ermee zwemmen :swimming_woman:

1 like

Dat ligt er aan of je kunt zwemmen.

11 likes

We zitten redelijk op één lijn. Enjoy :v:

1 like

Als je om 6u in de rij ging staan kwam je van een kale reis thuis. Wij waren er 4u15 en later had niet gelukt.

Je kan ook zwemmen met een baksteen rond je nek maar het resultaat is navenant.

Anyway: hoe meer ik ervan zie, hoe leuker ik die dingen vind. Hopelijk zijn ze tegen de zomer een beetje verkrijgbaar dan wil ik er wel eentje voor bij de korte broek.

Uranus of Mars op een witte Nato.

2 likes

Die Jupiter is wel heel gaaf hoor.
Was vanaf de renders ook al mijn beoogde favoriet, de foto’s hierboven bevestigen dat ruimschoots.

3 likes

Gewoon beide armen en benen ermee vullen en je blijft vanzelf drijven :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Begrijp eerlijk gezegd niet waarom er zo’n hype ontstaat over een, naar mijn mening, overpriced plastic prul. Maar goed, kudos voor de PR machine van The Swatch Group.

11 likes

Dat hij daarna de tijd niet meer accuraat aangeeft?

2 likes

Die redenatie kan je op elk luxe horloge loslaten…

Laat de mensen lekker genieten

5 likes

Idd super goed georganiseerd en zij geven zelf aan voorlopig volop te blijven produceren dus met een beetje geduld struikel je over die dingen komende zomer.
Voordeel is wel dat je zonder risico met je echt Speedmaster over straat kunt.

4 likes

Ah dáárom zijn er elf verschillende gemaakt!

1 like

Ben gewoon weg nog te stuk. De hele aanloop was te heftig. Dit was echt bizar. Later meer, of @Honey_Badger of @ThingsThatTick moeten al weer bij zinnen zijn.

11 likes

En dat is waarschijnlijk de reden dat ik het liever hou bij een nuchtere Casio, Pulsar of Seiko.

No offence, iedereen bepaalt lekker zelluf.

1 like

Op marktplaats zijn ze helemaal door geslagen…… stonden toch een hoop stiekeme scalpertjes in de rij.

Ach je moet toch wat nu de hype rond de PlayStation een beetje bekoeld is

2 likes

Ja. 42mm is incl de crownguards. De bezel is 40mm. Sporthorloge met bezel draagt sowieso wat kleiner dan een dress watch. Geen lange lugs ook. Draagt dus helemaal niet groot.

2 likes

Zó getraumatiseerd ben ik niet uit Brussel vertrokken, ondanks veel chaos :stuck_out_tongue: