Omega x Swatch

Wat kunnen we verwachten van dit
Eerlijk zelf vindt ik het wel gaaf

18 likes

er is al iets meer bekend, iets met ons zonnestelsel:

11 likes

Dat kan alle kanten op! Ik ben ook wel benieuwd…

Ik draag Swatch wel een warm hart toe, ik heb er heel mijn jeugd mee gelopen. Hopelijk is’t een kleurrijke editie :blush:

5 likes

:face_with_raised_eyebrow:

Als je niet weet wat je verwacht, hoe kan je het dan al gaaf vinden :stuck_out_tongue: ?

Ik ben iig curious… maar waarschijnlijk is het niets voor mij :rofl:

3 likes

Ik ook… maar misschien niet in die combinatie? :thinking: Ik zie Omega best wel als een luxe merk. Swatch vooral als goedkope plastic horloges van de jaren 80 en 90.

Ik weet het niet hoor. :neutral_face: Maar spannend vind ik het wel!! :partying_face: :+1:

5 likes

Hoop op een goedkoope omega achtige swatch de sammenwerking zelf is al heel wat :smiley:

1 like

En wat is het volgende? :cowboy_hat_face:

Rolex x Steinhart

:joy: :muscle:

23 likes

Helemaal mee eens dat gevoel deel ik.

1 like

En dan op de wachtlijst voor een Steinhart?

2 likes

Heb toevallig al een Swatch Speedmaster. Misschien een opvolger? :sunglasses:

28 likes

Co-axial sistem 51 in sedna goud!

:stuck_out_tongue_winking_eye::rofl::rofl:

4 likes

Wedden dat die zou verkopen als een gek. :joy: Dit wordt een Hodinkee in het kwadraat. :rofl:

1 like

Omega doet hiermee wel meteen een paar stapjes naar links.

Schermafbeelding 2022-03-21 om 11.10.34

Omega x flik flak

Gemiste kans

15 likes

:point_up_2:

Dat inderdaad! Omega Planet Ocean x FlikFlak

2 likes

Aan de Omega doos te zien zal het mogelijk om één of meerdere Speedmaster modellen te gaan, met in de Swatch lijn iets wat er, qua wijzerplaat althans, op lijkt?

11 likes

Kort om mega duur
Had gehoopt op een swatch met iets van omega :smiley:

1 like

Dit gaat weer instant uitverkocht zijn… hopelijk zit er iets leuks bij tegen een redelijke prijs! Ik heb wel eens zin in een Swatch :blush:

1 like

Een Omega tegen Swatch prijzen, maar het zal weer net als bij Sinterklaas gaan toen ik om een vette bankrekening vroeg en een slank lichaam…:roll_eyes:

10 likes

O-mega duur

11 likes