Swatch x Omega Moonswatch - Voorraad

Om maar te zwijgen van zielloze quartz shitters.

2 likes

Zullen we anders afspreken dat we dit topic alleen open laten voor daadwerkelijke voorraad updates. De andere posts en discussies in de andere topics?

18 likes

Ik snap de hele heisa rond een Swatch met Omega logo, die er im bepaalde kleurstellingen uitziet als goedkoop speelgoed voor een 5jarige, totaal niet.
Ik zie ze nu op 2dehands.be aangeboden worden aan 1250 Euro.

Dus voor wie interesse heeft: een paar exemplaren beschikbaar op 2dehands.be
Wat een gliller!

3 likes

Lees even de post boven die van jou. Zoals ik zelf al eerder schreef, ik heb weinig met (moderne) Rolex maar ga daar niet lopen strontzieken.

14 likes

Is het geen idee om naast het groene gedeelte hier ook maar een speciaal hoekje voor te maken?
Geel is nog vrij.

3 likes

Ik wil iets leuks doen voor sommige forumleden die het wel willen, ook al is het voor sommige van jullie hoogheden niet te begrijpen dat een plastic horloge gewild is. Voor diegene die willen ouwehoeren en zeiken, aub:

47 likes

Kahans Klok.

37 likes

Tuurlijk! Maar relativeren mag ook. 5 topics is ook wel enthousiast, toch?

1 like

Zal morgen eens langs Brussel gaan, en jullie updaten.

6 likes

Draadje op negeren zetten. :ok_hand: :beers:

En dit lezen.

11 likes

Hey Kahan, zou je even langs kunnen lopen? Ik voel aan mijn water dat ze nu een pallet aan het lossen zijn!!

2 likes

Dat zou wel next level zijn om een GPS tracker van Aliexpress onder de vrachtwagen plaatsen die de leveringen komt doen. :joy::joy:

1 like

:joy:

2 likes

Hans Kahan :sunglasses:

16 likes

Dit is de kracht van het forum. Elkaar informeren of het nu wel of niet je merk is. Het gaat om de gezamenlijke passie van horloges. Ik waardeer in ieder geval je moeite om ons op de hoogte te houden. Alvast bedankt.

16 likes

Aaah top initiatief ! Toevallig beloofde @jurk vanmiddag hetzelfde te doen in Amsterdam. Forum spirit is up :facepunch:

8 likes

Ook ik vind het een mooi initiatief! Het lijkt me wel handig om dit met zijn allen aan te houden.

2 likes

Ik zou liever een Swatch x Omega 200m Seamaster SeaSwatch zien dan de Speedmaster (lijkt me een prima zomerbeater), maar leuk toch als mensen die deze willen 'm zo kunnen kopen…

Forum heeft zo een meerwaarde.

2 likes

Hebben we Kahanski al gehad :thinking: :wink:

1 like

Ik stel dit op prijs, evenals voor de Amsterdam vestiging. Mooi om elkaar zo een beetje te helpen. Hoop er ook snel eentje te kunnen kopen :ok_hand:

4 likes