Swatch x Omega Moonswatch - Voorraad

Ik ben een van de weinige die geluk heeft gehad om 1 moonswatch tijdens een re-stock te bemachtigen in Rotterdam. Sindsdien is mijn inbox geëxplodeerd door berichten van forumleden om ze ook op de hoogte te houden te houden zodra er weer een re-stock is.

Het is voor mij niet te doen om iedereen individueel te berichten.
Ik dacht daarom om een topic aan te maken.

Ik werk in Rotterdam en loop dagelijks langs Swatch Rotterdam.
Gezien ik zelf nog een Mercury en Jupiter wil zal ik de komende tijd elke werkdag daar langsgaan om hun voorraad te checken.

Zodra ik daar ben zal ik een reactie plaatsen of ze wel of geen voorraad hebben.
Het is vandaag overigens heel snel gegaan, volgens de manager was alles weer in drie kwartier verkocht.
Er is dus zaterdag 26 maart met de launch voorraad geleverd, en vandaag woensdag 30 maart.

67 likes

Nondeju, doe eens normaal HF :sweat_smile:
Plastic rommel.

17 likes

Is geen plastic rommel! Die blauwe is naar UrAnus geweest! First watch worn on UrAnus! Heritage, historie, mooi verhaal, een icoon!

11 likes

Nog een MoonSwatch topic die ik in de gaten moet houden. Bedankt @Kahan

9 likes

:joy:

1 like

Deze gaat op “in de gaten houden”. :grimacing:

1 like

13 likes

Held @Kahan!

1 like

Ze zien je daar ALWEER aan komen lopen @Kahan :joy::joy::joy:. Daar heb je die gek weer die elke dag langskomt.

1 like

Wat maakt dat nou uit? Als iemand toch zo’n horloge wil hebben, laat hen toch in zijn/haar waarde.

9 likes

I am a master of disguise

19 likes

Om maar te zwijgen van zielloze quartz shitters.

2 likes

Zullen we anders afspreken dat we dit topic alleen open laten voor daadwerkelijke voorraad updates. De andere posts en discussies in de andere topics?

18 likes

Ik snap de hele heisa rond een Swatch met Omega logo, die er im bepaalde kleurstellingen uitziet als goedkoop speelgoed voor een 5jarige, totaal niet.
Ik zie ze nu op 2dehands.be aangeboden worden aan 1250 Euro.

Dus voor wie interesse heeft: een paar exemplaren beschikbaar op 2dehands.be
Wat een gliller!

3 likes

Lees even de post boven die van jou. Zoals ik zelf al eerder schreef, ik heb weinig met (moderne) Rolex maar ga daar niet lopen strontzieken.

14 likes

Is het geen idee om naast het groene gedeelte hier ook maar een speciaal hoekje voor te maken?
Geel is nog vrij.

3 likes

Ik wil iets leuks doen voor sommige forumleden die het wel willen, ook al is het voor sommige van jullie hoogheden niet te begrijpen dat een plastic horloge gewild is. Voor diegene die willen ouwehoeren en zeiken, aub:

47 likes

Kahans Klok.

37 likes

Tuurlijk! Maar relativeren mag ook. 5 topics is ook wel enthousiast, toch?

1 like

Zal morgen eens langs Brussel gaan, en jullie updaten.

6 likes