Swatch x Omega Moonswatch - Voorraad

Draadje op negeren zetten. :ok_hand: :beers:

En dit lezen.

11 likes

Hey Kahan, zou je even langs kunnen lopen? Ik voel aan mijn water dat ze nu een pallet aan het lossen zijn!!

2 likes

Dat zou wel next level zijn om een GPS tracker van Aliexpress onder de vrachtwagen plaatsen die de leveringen komt doen. :joy::joy:

1 like

:joy:

2 likes

Hans Kahan :sunglasses:

16 likes

Dit is de kracht van het forum. Elkaar informeren of het nu wel of niet je merk is. Het gaat om de gezamenlijke passie van horloges. Ik waardeer in ieder geval je moeite om ons op de hoogte te houden. Alvast bedankt.

16 likes

Aaah top initiatief ! Toevallig beloofde @jurk vanmiddag hetzelfde te doen in Amsterdam. Forum spirit is up :facepunch:

8 likes

Ook ik vind het een mooi initiatief! Het lijkt me wel handig om dit met zijn allen aan te houden.

2 likes

Ik zou liever een Swatch x Omega 200m Seamaster SeaSwatch zien dan de Speedmaster (lijkt me een prima zomerbeater), maar leuk toch als mensen die deze willen 'm zo kunnen kopen…

Forum heeft zo een meerwaarde.

2 likes

Hebben we Kahanski al gehad :thinking: :wink:

1 like

Ik stel dit op prijs, evenals voor de Amsterdam vestiging. Mooi om elkaar zo een beetje te helpen. Hoop er ook snel eentje te kunnen kopen :ok_hand:

4 likes

Ik zal amsterdam updates plaatsen als ik ben geweest

9 likes

Ik ook, snel hoeft niet.
Hoop wel dat alle zeikwijven, zeurnichten en azijnpissers nu stoppen met janken., zuigen, klagen, compleet rare vergelijkingen enzo.
Kom maar met berichten waar ik mijn Moon kan halen…

5 likes

Ik zou willen zeggen dat het voor mij ook niet zozeer snel hoeft, maar das gewoon niet waar. Ik wil er gisteren eentje. Maar goed, ik wacht wel geforceerd (on)geduldig af tot ik de mogelijkheid krijg. Laat de hype maar doodbloeden in de tussentijd, scheelt weer.

2 likes

Goed initiatief dit topic, @Kahan. Ik loop twee keer per week langs de shop dus ik zal dan posten wat er wel of niet is.

2 likes

Ik woon in het Noorden, dus al stap ik in de trein zodra de vrachtwagen wordt gelost zullen ze alsnog uitverkocht zijn tegen te tijd dat ik in de Koopgoot of Kalverstraat sta. Zolang ze niet online verkrijgbaar zijn, zal het hem voor mij niet worden :sweat_smile:

2 likes

In off topic doen zodat alleen de echte HFers het kunnen volgen? :innocent:

8 likes

Geen slecht idee.

Ik zie meer dan voldoende TL2 en 3 de al letterlijk 1000 keer geuite “plastic kinderhorloge” uitspraken doen. Gaat niet helpen.

1 like

Als er genoeg winkelvoorraad is en de 1 pp limiet opgeheven is wil ik er best 1 voor je kopen en opsturen hoor. Ik loop er met woon-werk verkeer letterlijk langs dus voor mij geen probleem. Maar eerst wil ik er zelf 1 :).

7 likes