Swatch x Omega Moonswatch - Voorraad

Dat zou super zijn, maar maak je er niet druk om. Als het je een keer zou lukken zou dat tof zijn! Houd me maar op de hoogte

1 like

Denken jullie dat de moonswatches alleen in Rotterdam en Amsterdam te verkrijgen zullen blijven?

Volgens de verkoper in filiaal Utrecht vandaag wel. Maar je weet natuurlijk nooit

Meer dat er geen scalpers met de voorraad MoonSwatches vandoor gaan omdat ze dat hier lezen.

Ik wacht wel op online beschikbaarheid. Hartje centrum Amsterdam is niet te doen onder werktijd

5 likes

Klopt. Zal elke dag een actuele lijst posten met wat er op welk uur nog ligt. :nerd_face:

7 likes

Nu begint het echte werk, zaterdag was slechts de generale repetitie. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Fijn topic, ik woon zelf in Rotterdam, maar kom te vroeg over de Coolsingel (winkels dicht) richting werk en te laat terug (voorraad op) richting huis.
IK houdt deze in de gaten.

2 likes

Je hebt je annalen prima op orde :ok_hand:t3: :star:

Mooi initiatief :pray: Als je tijd over hebt wil je hetzelfde doen in Amsterdam? :wink:

1 like

Kunnen die store managers niet beter een account maken?
:thinking:

1 like

Die dingen moeten toch online kommeh binnenkort?

Binnenkort, maar niet for the time being

1 like

Duurt nog een tijdje voordat ik aan de mission to mars kom dus. Achja; geen haast

goeie iniatief, ik kijk meer voor update van amsterdam

Net langs geweest, helaas geen voorraad in Rotterdam. Zag een jongeman van plus minus 25, 35 en 50 ongeveer in de zaak voor het horloge. Leuk dat het zo divers is.

5 likes

Ben benieuwd hoe een jongenman van plusminus 25 35 en 50 er dan uitziet :sweat_smile:

4 likes

geen voorraad zojuist in 020

5 likes

Heb sterk het vermoeden dat de zaak 1 levering per week krijgt, waaronder de moonswatch horloges. Maar we zullen het zien. Morgen post ik weer een update.

6 likes

Gisteren hoorde ik dat het personeel ook geen idee heeft. Al weten we natuurlijk niet of dat waar is. Ze zeiden wel weer dat er meer dan genoeg wordt geleverd om iedereen blij te maken.

Als ze het slim aanpakken houden ze de hype nog een tijdje in stand door niet te veel uit te leveren…

2 likes

Ik woon in Adam en kom ook best af en toe op de kalverstraat, ik zal ook een update geven als ik er ben geweest!

11 likes