Swatch x Omega Moonswatch - Voorraad

Geen stock in Brussel vandaag, restock gepland volgende week, maar de dag is nog onbekend maar eerder naar het eind van de week.

1 like

Idd… kom er juist ook van (brussel):sweat_smile: maar beetje te ver van men deur om af en toe eens langs te gaan… was toevallig in de buurt en kon et maar eens vragen… wel lagen ze in de etalage…

1 like

Hey sympathiek van je @Kahan :ok_hand:t3:.

Ik kom btw haast iedere dag langs Martens-Rolex-Burger-SC etc. in Maastricht.

Ik was super naief Zondag naar Amsterdam dam gegaan in de hoop dat ze ze nog zouden hebben. Toen ik binnenliep werd mij gelijk al verteld dat alles uitverkocht was…

1 like

Als ze niet online beschikbaar komen en alleen in 010 en 020 verkrijgbaar zijn na silent restocks waarna ze weer snel uitverkocht zijn, komen gewone liefhebbers van buiten 010 en 020 natuurlijk niet aan zo’n hebbeding zonder van andere kopers te moeten kopen. Ik ben wel bereid een meerprijs te betalen voor de moeite die een ander HF-lid moet doen om er een voor mij te scoren. Is het een idee om een vast bedrag af te spreken waarvoor mensen die regelmatig langs de Swatch stores komen ze op bestelling voor andere HF’ers kunnen ophalen? Ik zou 100 euro boven list een aanvaardbaar bedrag vinden.

1 like

Iemand inhuren voor €100 kan je beter proberen op de middelbare school denk ik.

2 likes

Als vergoeding voor een vriendendienst tussen HF’ers zou dat toch ruim voldoende moeten zijn? Niemand hoeft het te doen natuurlijk, maar voor mensen die regelmatig langs de Swatch winkels komen zou het toch een leuke bijverdienste kunnen zijn als ze dit voor een aantal HF-leden zouden kunnen doen.

2 likes

Morgen zijn er Rotterdam weer zat voorradig .

Bron?

Heeft ie niet, geloof me.

Kom er net vandaan en er zou binnen komen vandaag maar helaas geen courier

Een gevalletje , ik ben een troll. Lijken wel mijn klanten, die weten ook altijd waar de beurs naar toe gaat. De mensen bij swatch weten het zelf niet.

2 likes

Ik ga morgenochtend in de Koopgoot even langs, moet toch in de buurt zijn.

4 likes

Eentje zag er iets jonger oud dan ik, de andere iets ouder dan ik, en de laatste veel ouder dan ik…

Inderdaad uit betrouwbare bron.

:grinning_face_with_smiling_eyes::+1: Ja zoiets dacht ik ook al wel, alleen zag die zin er zo komisch uit… alsof het om 1 jongeman ging met 3 verschillende leeftijden :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ooit, als de storm een beetje is gaan luwen, wil ik er eigenlijk ook wel eentje.
Of, ook een ideetje, een special als HFLE??

2 likes

Ja ik vind ze wel nice.
Volg deze post ook even hoor :slight_smile:

Topic is natuurlijk waardeloos zonder lijst bij te houden ofnie @Jurk :innocent:

5 likes

Ik wacht vol smart op de zomerklatser Omega x Swatch Seamaster 200m…

Hoeft geen chrono te zijn, automaat is dikke plus…

EDIT: En kleurtjes… veel kleurtjes!

2 likes