Swatch x Omega Moonswatch - Voorraad

Mocht je interesse hebben?

1 like

Geen voorraad in Rotterdam. Wel even een gezellig praatje gemaakt met de verkopers en “de blauwe doos” mogen bekijken.

6 likes

Ze hadden mij toen verteld dat die koffer alleen met een handschoen mogen aanraken haha

1 like

Was nu weer het geval, ze gingen er erg zorgvuldig mee om en mocht absoluut niks aanraken :sweat_smile:

2 likes

thanks voor de update. Ik had mijn vrouw al in de startblokken staan om een app te verwachten.

3 likes

Hahaha hier hetzelfde :smile:

1 like

Hans Kahan

3 likes

Jullie hebben dezelfde humor :joy:

4 likes

Maar @Bizzarrini is wel wat sneller :joy:

1 like

Logisch…

3 likes

Say no more

2 likes

No more

6 likes

Geen voorraad AMS

6 likes

Tja…

7 likes

:joy:

2 likes

Ook in Brussel niets. Ze geven aan wekelijks toegeleverd te moeten worden, maar kunnen niet zeggen wanneer of hoeveel stuks.

"La collection BIOCERAMIC MoonSwatch n’est pas disponible pour l’instant à l’achat en ligne. Nous vous rappelons qu’il ne s’agit pas d’une édition limitée et qu’elle sera bientôt de nouveau disponible. Nous devrions recevoir de nouvelles pièces de manière hebdomadaire. Malheureusement, il nous est impossible de vous dire quand ni combien de pièces. "

1 like

Haha mooi dit :joy::joy:

Is er ook bekend of andere Swatch locaties deze ook op voorraad krijgen? 010 en 020 is echt te ver voor me en heb hier in het dorp gewoon een Swatch store zitten…

Zojuist 300 stuks aangekomen op de Kalverstraat!

23 likes

@Kahan prachtig initiatief dit!
Mochten ze toevallig zo’n speciale collector’s box binnen krijgen met alle 11 dan mag je deze voor mij kopen! (Geen grapje) over de vergoeding worden we het wel eens;)

1 like