Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

7 likes

Ik heb er destijds 1 gekocht maar vond ‘m maar mwo. Zal zo eens een foto posten ervan.

1 like

Is allemaal weggegooid geld. Ik zou verder kijken.

1 like

We blijven wel hangen in de zeurstand @WilSeiko. Kom joh, niet meer huilen, snottebel afvegen en door. Ze komen vanzelf. Niet? Ook goed, dan niet.

7 likes

Wat bedoel je. De Moonswatch of bandjes?
En ach ja, is elke hobby geen weggegooid geld? :wink:

Okay. Jij noemt het zeuren.
Wil ik nog even een berichtje aanhalen van 7 maanden geleden (…): van @JPM “ Ik hoop er ook eentje te kunnen bestellen maar de vraag luidt wanneer? Volgens mij is de eerder genoemde datum van 29-3 niet bevestigd.”

Vind je het dan wel prima als ik het bijzonder vind? Zelfs Ali ziet kans om die plastic dingen in recordtempo uit te brengen.

Mocht je het gemist hebben, het is 2022. Waar kopers gewend zijn om ff een site te zoeken, klik op Koop nu, en morgen thuisbezorgd.

1 like

Yep, want het gaat nergens over, Een Swatch, kom op man.
En nu reageer ik op jou Wil, maar dat is maar toeval en niet persoonlijk.
Een Swatch, maak je niet druk. Ga lekker aan de gang met die leuke hond! :wink:

3 likes

Vorige week in NY geweest en, tot mijn verbazing, nog iedere dag steevast zo’n 50 man voor de deur.
Dus als in NL de hype een beetje uitdooft sturen ze de horloges wel naar ergens waar men nog wel in de rij staat.
Misschien heeft iemand zin om in de kwartaal cijfers van de Swatch Group te spitten. Maar ik gok dat de Moonswatch (nog steeds) een verkoopkanon van jewelste is.

3 likes

De bandjes. Ik heb 5 verschillende bandjes besteld bij cns en alle 5 waren het hele stugge of simpelweg onbruikbare bandjes. Je krijgt waar je voor betaalt en misschien zelfs nog minder.

1 like

Prachtig horloge, superman!
En een lekker kopje koffie erbij, super man😁

1 like

Net ff langs de 020 shop geweest.

Naast de Pluto nu een andere in vrolijke kleur!

9 likes

Leuk! Mission to Earth! Veel plezier ermee.

1 like

Was deze meneer al langs geweest hier ?

6 likes
3 likes

Als dank voor deze reclame-actie mag Zlatan morgen de complete reeks afhalen bij een Swatchshop naar keuze.

Zlatan weet echter nog niet dat de meest kleurtjes niet voorradig zijn :wink:

4 likes

@bordewolf … ik ben morgen in Oost … neem ook eentje voor mij mee :pray:

1 like

Heb je er nog gene?

1 like

Hi @bordewolf … deze heb ik idd nog niet, dus als je nog in de stad bent :slight_smile:

4 likes

Ook Mercurius en Neptunus?

1 like

Ik denk dat ze nog wel ‘hot’ zijn, maar de hype lijkt wel wat op z’n einde te zijn. Een natuurlijk verloop van een trend.

Nog wat pica’s in de herfstkleuren.

10 likes