Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Continuing the discussion from Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I).

Previous discussions:

2 likes

En door !

Dag 4 met de Saturn, daar waar ik in het begin mijn twijfels had en een grote haat voor het originele bandje begint hij op dit moment stiekem wel te groeien. Ik voorzie een duurzame relatie :slight_smile:

10 likes

Ik ben er nog niet uit met het originele bandje. Niet slecht maar ook niet optimaal voor mij. Voorlopig zit mijn Moon op leer en dat bevalt goed.

8 likes

Als iemand nog een combi zoekt voor de Jupiter (is niet goedkoop met de rubber band van de Omega Moonshine en de Omega vouwsluiting) :grimacing::

12 likes

Mooie kleuren combinatie maar rubber of FKM bewaar ik alleen voor duikers waar ik ook echt mee zwem. Ik ga met mijn mooie Moonswatch niet de Noordzee in :grin:

Jupiter blijft een mooie rustige wijzerplaat en ik twijfel nog steeds of ik 'm als 2e erbij koop…

Is er hier toevallig al iemand uitgekeken op z’n MoonSwatch? :upside_down_face:

1 like

Ik geniet elke dag van dat horloge :grin: Elke gelegenheid aangrijpen om de stopwatch te gebruiken, vooral de reset is zo leuk om 3 wijzers tegelijkertijd te zien terugdraaien.

2 likes

Hatelijk als iemand zijn belofte niet nakomt. Geen Betaling van een hf-lid die van de aardbol verdwenen is. Mocht er nog iemand zijn die de blauwe wil.

13 likes

Heb je nou gewoon een blauwtje gelopen?

12 likes

Yes please!

Reeds in je DM geslided

Oké, even een recap van de ochtend… rond een uur of 10 bij de koopgoot in 010 gearriveerd, het was kalm en rustig:

Ik had natuurlijk allerlei spiekbriefjes gemaakt voor m’n auditie, haren in de gel gedoopt en stapte vol goede moed de zaak in… maar niemand die me opmerkte, want er stonden al 5 mensen binnen haha!!

Shit, gaat dat wel goed komen met zoveel lui in de zaak…

Uiteindelijk kwam een hele aardige mannelijke medewerker naar me toe en toen begon het spel…zou je denken?

Nee, had niks aan de spiekbriefjes!

“Wat kan ik voor je betekenen?”
“Uhm, Moonswatch? Voorraad? Ja, nee?”
“Ja hoor, wat zoek je?”
“Wat? Ja? MERCURY!!”
“Die heb ik helaas niet nu liggen, heb je nog een andere op het oog?”
“Jupiter?”
“Ja hoor, ik pak hem erbij!”

10,15 seconden max… Moonswatch in de pocket. Of toch niet???

“Uhn, ons kassasysteem is helemaal uitgevallen. Er komt een monteur nu langs, kun je straks weer even langs komen?”

Broodje doen dan:

Maar helaas, ook vroeg in de middag nog geen succes…

Dus pakketje achter goed opgeborgen met mijn naam en telefoonnummer. Jupiter it is!!

41 likes

Super! Mooie NA! Was die man met grijze baardje?

1 like

Nu moet je weer terug? Dat is jammer, maar alvast gefeliciteerd.

1 like

Die kassa is hopeloos. Wel fijn dat je geslaagd bent, soort van

1 like

Ja, dat was 'm!! Super aardige kerel, hopen dat hij bij het ophalen misschien plots een Mercury heeft :rofl:

Thanks, ja moet wel terug maar gelukkig is het 20 minuten rijden dus geen ramp!

Ja hij gaf al aan dat ze helemaal gek worden van het kassasysteem (nu ze weer zoveel verkopen haha)

2 likes


Gefeliciteerd met de aankoop!

7 likes

Mercurius is echt schaars heb ik begrepen. Ik heb de Maan en vind het verschil te klein tussen die 2…

2 likes

Ik vind 40€ voor een nepper toch eigenlijk wel 40€ te veel. :upside_down_face:

2 likes