Omega Only (Deel 4)

41 likes

Toch nog maar een keer de 2 broers foto laten zien, ben er nog steeds zo blij mee en worden ook vaak gedragen.

35 likes

Deze moet bij mij ooit terug komen, liefst in nieuw formaat 39/40mm! Enige horloge dat ik niet had moeten verkopen, wordt mijn enige rebuy

1 like

Hoe bevalt de band van de Omega SMP bond? De sluiting schijnt heel dik te zijn. Heb je daar last van of valt het allemaal wel mee?

1 like

Zou het in het juiste topic proberen, er zit een groot verschil tussen een Omega en een Swatch.

1 like

Wat @YY77 waarschijnlijk bedoeld is dat er een Swatch uurwerk in jouw horloge verwerkt zit. Ik zou persoonlijk terug gaan naar Swatch. Heb zelf een Swatch die al jarenlang loopt zonder ooit de batterij te hebben vervangen. Ligt er misschien ook aan hoe vaak je de chrono gebruikt.

1 like

Sorry to say, maar het is geen Omega en het zal ook nooit een Omega worden. Het is een Swatch en dus kun je je het beste melden bij een Swatch verkooppunt, die moeten je kunnen helpen.

Graag stoppen met het topic te vervuilen aub. Het is idd een Omega en ook een Swatch. Uurwerk die erin zit betreft een Swatch dus daar kun je terecht voor vragen en problemen.

Deze zie ik niet snel vertrekken :relieved:

19 likes

Wel fijn dat je gelijk met nieuwe informatie komt.

Hij zit voor mij heerlijk en dikte vind ik mee vallen, foto ter illustratie

15 likes

Oja idd! Gaaf hoor :heart_eyes:

Vandaag deze Seamaster 1957 Trilogy. Omega heeft goed werk geleverd met de klassieke look, het 8806 uurwerk, saffierglas en sublieme micro verstelbare sluiting.

41 likes

:wave::wave::wave:

37 likes

Is dit nou ook zo’n Swatch?

13 likes

19 likes

Ja.
Ben niet de persoon voor een ‘vol goud’ horloge.
Ik ben er te simpel voor :nerd_face::+1:.

Jammer, maar leuk geprobeerd. Kost wat knaken, maar de liefhebber mag naar Jaap.

2 likes

Gaaf ! :drooling_face:

1 like

36 likes