Omega Only (Deel 4)

Continuing the discussion from Omega Only (Deel 3).

Previous discussions:

2 likes

42 likes

34 likes

Foto’s van 2 jaar terug. Die mis ik nog wel! Misschien ga ik hem toch weer toevoegen. :face_with_monocle: Of de stalen variant met witte dial.

46 likes

58 likes

22 likes

Staat in het blauwe deel dacht ik! Seamaster is m’n favoriete horloge misschien wel :heart:.

Voor nu een foto van deze jongen. Ik noem hem Gonzales.

38 likes

Nieuw topic, nieuw plaatje :slight_smile:

27 likes

53 likes

Op de foto’s is die groene wel erg gaaf. In het echt ook trouwens. Ben zelf meer team blauw.

2 likes

Foto van vanochtend.

31 likes

Lekker dynamisch! :star_struck:

32 likes

41 likes

Toch nog maar een keer de 2 broers foto laten zien, ben er nog steeds zo blij mee en worden ook vaak gedragen.

35 likes

Deze moet bij mij ooit terug komen, liefst in nieuw formaat 39/40mm! Enige horloge dat ik niet had moeten verkopen, wordt mijn enige rebuy

1 like

Hoe bevalt de band van de Omega SMP bond? De sluiting schijnt heel dik te zijn. Heb je daar last van of valt het allemaal wel mee?

1 like

Zou het in het juiste topic proberen, er zit een groot verschil tussen een Omega en een Swatch.

1 like

Wat @YY77 waarschijnlijk bedoeld is dat er een Swatch uurwerk in jouw horloge verwerkt zit. Ik zou persoonlijk terug gaan naar Swatch. Heb zelf een Swatch die al jarenlang loopt zonder ooit de batterij te hebben vervangen. Ligt er misschien ook aan hoe vaak je de chrono gebruikt.

1 like

Sorry to say, maar het is geen Omega en het zal ook nooit een Omega worden. Het is een Swatch en dus kun je je het beste melden bij een Swatch verkooppunt, die moeten je kunnen helpen.