Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Iedereen die ik daar heb gesproken sprak Nederlands en onderling spreekt het personeel ook Nederlands.

Mag ik u sterkte wensen met de komende jaren die voor de deur staan :rofl:

1 like

Of ze Engels of Nederlands praten boeit me echt totaal niet. Het gaat erom hoe ze tegen me praten…
Iemand die een beetje op school heeft gezeten kan Engels dus wat is het probleem?

1 like

Njah, hier int verre Oosten ben ik het nog niet tegengekomen gelukkig maar dat zal idd in den loop van de jaren misschien wel veranderen.

Ik zal wel gewoon pech hebben gehad

Rotterdam is best leuk, personeel is vriendelijk en behulpzaam voor liefhebbers. Aanbod is beperkt door de grote vraag, dan mogen ze van mij selectief zijn. Ik heb enkele drammers bezig gezien daar, dat waren echt geen jonge jochies maar “volwassen” mensen qua uiterlijk, qua gedrag waren het stampvoetende kleuters.

1 like

Dat we nog steeds in Nederland wonen al twijfel ik daar soms wel eens aan als ik door sommige wijken rij…
In een Swatch Store mag je verwachten dat het personeel Nederlands spreekt.

1 like

Ik ga morgenochtend een poging wagen in Rotterdam, wish me luck en hou jullie op de hoogte :sweat_smile:

200w

12 likes

Met alle respect, maar dit is toch wel een van de meest kinderachtige reacties die ik in lange tijd gezien heb hier.

Ga lekker op een ander forum mensen lastigvallen zeg.

2 likes

Met alle respect, maar een beetje sarcasme op z’n tijd is prima toch?
In ieder geval leuker dan het eeuwige gezeur over Prospex-logo’s, saffierglaasje of niet, ceramic bezel of niet, datumloepjes en slechte uitlijning.
En moet ik nou een :wink: toevoegen voor de zekerheid…?
:wink:

1 like

In ieder topic over ieder nieuw horloge op de markt is er altijd wel iemand die iets te bitchen heeft. Dit is de eerste keer - voor zover ik weet - dat er zo afwijzend gereageerd wordt op zo’n reactie. Ik heb nog niet bedacht wat dat kan betekenen, maar opvallend is het wel. Qua gevoelige snaar.

1 like

Ik morgenmiddag haha.
Iemand nog (serieuze) tips?

Eerst algemeen horlogepraatje of bijvoorbeeld eerst vragen of je er 1 mag passen?

Was het maar 1 iemand. Er komt elke week wel zo een grapjas langs die even duidelijk moet maken wat een troep het wel niet is.

Een mening is prima, maar helemaal niet meedoen met de discussie en alleen roeptoeteren dat iets troep is, lijkt me niet de bedoeling van dit liefhebbers forum.

Er wordt bij mij geen gevoelige snaar geraakt. Vind je het niets, dan vind je het niets. Mij om het even. Het is gewoon vervelend gedrag en draagt nergens aan bij.

Ik heb het al eerder gezegd en paar posts geleden, maar laat liefhebbers gewoon liefhebben. Daar wordt het veel gezelliger van.

1 like

Lange tenen hier hé en hoeveel keer het woord liefhebber in combinatie met moonswatch is gevallen … Contradictio in terminis

[quote=“XXoF, post:4296, topic:388440”]
kinderachtige reacties die ik in lange tijd gezien heb hier.

Ga lekker op een ander forum mensen lastigvallen zeg.
[/quote], korte lontjes …
Maar euh veel plezier met jullie swatch.

1 like

Als we interessant gaan lopen doen zou ik gezien de vele liefhebbers hier die wél positief zijn eerder voor oxymoron gaan :man_shrugging:t2:

1 like

Is het gek als ik zeg dat ik spijt heb dat ik deze in NL heb laten liggen. Ga bijna zeggen dat ik ‘m mis :grin:

11 likes

Er zijn genoeg liefhebberijen waar ik ook niets van snap. Maar ik voel zelf niet de behoefte om dat te zeggen tegen die mensen die het wel leuk of mooi vinden.

De mensen ‘met de lange tenen’ snappen echt wel dat niet iedereen het concept van de MoonSwatch snapt of leuk vindt.

Kritisch zijn is prima maar dan wel een combinatie van voordelen en nadelen. Ook de Moonswatch heeft ze beiden.

Alleen maar afzeiken voegt niets nuttigs toe.

Maar we zitten bijna op 4000 posts, dan kunnen we in het vervolg topic met een schone lei beginnen, goed idee?

Dat gebeurd sowieso automatisch, maar of dat op de 4k of hoger gebeurd geen idee, gaan we vanzelf mee maken.

4k (even kijken of we dicht worden gegooid)

Jip it worked :slight_smile:

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel 2).