Omega Only (Deel 4)

Graag stoppen met het topic te vervuilen aub. Het is idd een Omega en ook een Swatch. Uurwerk die erin zit betreft een Swatch dus daar kun je terecht voor vragen en problemen.

Deze zie ik niet snel vertrekken :relieved:

19 likes

Wel fijn dat je gelijk met nieuwe informatie komt.

Hij zit voor mij heerlijk en dikte vind ik mee vallen, foto ter illustratie

15 likes

Oja idd! Gaaf hoor :heart_eyes:

Vandaag deze Seamaster 1957 Trilogy. Omega heeft goed werk geleverd met de klassieke look, het 8806 uurwerk, saffierglas en sublieme micro verstelbare sluiting.

41 likes

:wave::wave::wave:

37 likes

Is dit nou ook zo’n Swatch?

13 likes

19 likes

Ja.
Ben niet de persoon voor een ‘vol goud’ horloge.
Ik ben er te simpel voor :nerd_face::+1:.

Jammer, maar leuk geprobeerd. Kost wat knaken, maar de liefhebber mag naar Jaap.

2 likes

Gaaf ! :drooling_face:

1 like

36 likes

:rofl:ja.
Maar dan net wat zwaarder.

2 likes

Tja, ik krijg zo vaak Dibs hier.
Die neem ik niet meer serieus.:+1:

1 like

Nee, Swatch is geen sub-merk, Swatch is (net zoals Omega en al die andere merken) een zelfstandig merk van de Swatch Group. De Swatch Groep is eigenaar (moeder) van diverse horlogemerken, die als zelfstandige business units, volledig los van elkaar opereren, hun merken op de markt brengen en financiële verantwoordelijkheid afleggen aan de Swatch Group. Swatch en Omega zijn twee van die merken die onder de Swatch Group vallen en aan de Swatch Group verantwoordelijkheid afleggen. De lijnen van de merken, lopen dus naar boven, naar de Swatch Group en niet horizontaal van merk naar merk. Swatch is dus van de Swatch Group, net zoals Omega dat is. Het merk Swatch is dus niet van Omega of omgekeerd. Natuurlijk kunnen merken die onder dezelfde moeder vallen, wel eens een “projectje” samen doen zoals in het geval van MoonSwatch waarbij Swatch met instemming, goedkeuring en mogelijk ook hulp van Omega, een MoonSwatch collectie uitbrengt. Als je beiden onder dezelfde merkenparaplu valt, is dat ook juridisch makkelijker te regelen om te voorkomen dat je te maken krijgt met inbreuk op acteursrechten.

4 likes

Lief dat je de moeite neemt. Kun je ook uitleggen dat een beurt op een speedmaster reduced geen 200-300 euro kost…Dat stelde hij in een ander topic.

12 likes

Wat is nou eigenlijk je punt? Hier een beetje lopen rellen? Dat swatch superieur is aan omega? Niemand verplicht je in dit topic te komen spuien…Nog een fijne dag.

1 like

Lid sinds 1 dag geleden :point_up:

8 likes

Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I) mss is dit beter voor je?