Omega Only (Deel 3)

Zeker! Zo heeft iedereen zijn eigen smaak. Maar we zijn allemaal onder de indruk van de SMP. :sunglasses: Wat een horloge!

11 likes

Ik ga eerst eens iets goedkoops proberen, bevalt de combinatie dan ga ik een zealande bestellen…Oem hebben ze niet volgens mij, heb de zwarte rubberband met vouwsluiting, die vouwsluiting bevalt echt geweldig. De stalen band ligt in de doos, nooit gebruikt. Draag eigenlijk maar 1 horloge op staal, en dat is mijn groene aqua terra… Eigenlijk uit noodzaak want ik heb geen andere band gevonden die er mooi op stond.:grimacing:

1 like

Nog nooit staal gedragen? :open_mouth: ik heb de zwarte rubber en de groene wel let gesp want de vouwsluiting is mij ofwel te los of te nipt :confused: staal draag ik ook graag…

1 like

Hopelijk kan iemand mij hier helpen. Op mijn seamaster band (1502) zit een link muurvast, tenminste ik krijg hem er niet uit. Is elke willekeurige horlogemaker in staat dit te fixen, of moet ie naar omega (ivm onderdelen, pin/collar)

Staat goed! Lijkt wel op de oorspronkelijke OEM band van destijds. De Speedy staat nog steeds bovenaan m’n lijstje. Wat een mooi horloge zeg :heart_eyes:

1 like

Ik zou hem naar Omega certified horlogemaker brengen/sturen.
Bv Wesselink &Vreeker in Alkmaar.
Die weten daar wel raad mee.
Of Ferrie Schweizer is die ook nog in actie hier ergens :slightly_smiling_face:?

1 like


Binnenkort maar eens op zoek naar blauw rubber of witte Nato voor het zomergevoel

11 likes

Waarom geen wit rubber :slightly_smiling_face:

14 likes

Omega dagje vandaag.

13 likes

Ook niet gek :+1:t2:

1 like

Enig idee of er ook iemand in de buurt van Rotterdam zit? W&V is niet echt om de hoek 🫣

Gouda:

https://www.horlogereparaties.nl/reparatie.htm

1 like

Opsturen kan toch ook? Ze hebben meer klanten die niet om de hoek wonen.:slightly_smiling_face::wink:

1 like

Daar heb je natuurlijk gelijk in.

1 like

Kijk dat is al een stuk dichterbij. Dank allen voor de hulp!

2 likes

Maar toch zou ik een juwelier proberen. Je kunt er soms prettig verrast worden. Bij mij in het dorp zit 1 juwelier, het duurste dat hij verkoopt is seiko. Ik was aangenaam verrast toen bleek dat hij van huis uit horlogemaker was.

1 like

Zal het weekend eens wat zaakjes langsgaan in het weekend.

Laat die zomer maar komen :star_struck:

6 likes

18 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Omega Only (Deel 3) (Deel 3).