Is de hype voorbij ?

Plastic troep…mijn mening

2 likes

Omdat de anderen allemaal rap naar Off Topic verdwijnen en je als TL1 daar niet kunt geraken.
En nieuwe topics aanmaken is schijnbaar de manier om sneller naar het volgende level gepromoveerd te worden.

2 likes

Haha, ik begreep je wel. :laughing:

1 like

De mijne ook hoor… Maar ieder zijn mening. Als iemand zo’n ding fantastisch vindt ben ik de laatste om er iets van te zeggen. Begint die vervolgens mijn spullen af te zeiken, ja, dan ga ik ervoor…

2 likes

:sweat_smile:

1 like

Dat misverstand dus. Gelukkig (of helaas) duurt dat tegenwoordig sowieso minimaal 1 jaar.

Vallen die chronopushers er nog steeds spontaan vanaf als je er naar kijkt?
Ik wilde er best eentje, maar ga voor geen enkel ding in de rij staan. Nu hoef ik er geen eentje meer.

Waarom is deze uit productie gehaald?

Wat heb je er zelf voor gevangen?

Ik zie vraagprijzen van €3.000. Voor dat geld heb je een hele mooie Tudor. Ik zou het wel weten…

Naar mijn weten is die uit productie genomen omdat die af zou geven…

Ik heb hem verkocht voor €1600 heb er zelf toen die uitkwam ook zelf wel €500 voor betaald maar dan nog heb ik hem 3 maanden afwisselend gedragen maar toen was ik er wel weer op uitgekeken het blijft toch een plastic ding waar je ook niet mee kan zwemmen o.i.d.

Horloges van leer en canvas?
Nee, die ken ik niet.
Plastic en hout is al absurd genoeg.

1 like

Was al niks, is nu niks en het word ook niks.

Het is eigenlijk een gebbetje die ze gratis bij een echte MoonSwatch (edit; Moonwatch) hadden moeten meegeven. Leuk voor de kleine.

4 likes

brb

2 likes

Een echte MoonSwatch ja? :upside_down_face:

Overigens vind ik het wel een leuk hebbedingetje.

1 like

Verrekte autocorrect ook :joy:

1 like

Je bedoelt dan 2e-hands :clown_face:

1 like

Paar weken geleden deze foto gemaakt bij de Swatchstore in Frankfurt :de: Ze stonden er niet voor gratis :coffee: denk ik

Tering.

Sorry, ik bedoel… tering!

Oh sorry nou doe ik het weer.

6 likes

Het is nooit mijn horloge geweest en zal het ook nooit worden, maar om nu te zeggen dat het niet voor horlogeliefhebbers is gaat mij iets te ver. Ja kwalitatief is het natuurlijk niet te vergelijken met een Moonwatch. Maar nog steeds staan mensen er voor in de rij. Daarnaast voor mensen met een kleine beurs hebben ze toch een Omega om de pols. Verder is het niet stiekem een hype, tis gewoon een hype. Dus iedereen die blij is met zijn MoonSwatcch, draag hem met plezier :smiley:

6 likes

Zonder stickers.:grin:

1 like

Prijs bijna 7 x over de kop… Doe dat maar es met een ander speculatiemerk.:wink::grin: