In de rij voor een moonswatch 😅

Rond het middaguur stonden in Lugano in Zwitserland weer een groot aantal mensen voor de Swatchshop te wachten om zo’n plastic geval te bemachtigen.
Niemand in de winkel maar een flinke rij voor de deur voor het geval dat er een aantal binnen zouden komen.
Ik weet niet of ik het mag zeggen maar wat een mafkezen.

22 likes

typend vanuit de wachtrij?

18 likes

Echt niet ik kwam er alleen maar langs :joy:

3 likes

Typend vanaf de camping :camping:

3 likes

200 (8)

7 likes

Vraag me af of @mafkees van deze name dropping gediend is?

4 likes

Het is komkommer tijd. Mensen hebben toch vrij om in de rij te staan om een kunststof horloge te kopen. Je kan je tijd en geld beter besteden vind ik.

1 like

Soms moet je ergens wat voor over hebben. Het is mijn ‘cup of tea’ ook niet, maar als je er een wil en je niet de hoofdprijs kan/wil betalen zit er weinig anders op.

1 like

Weer een nieuw topic over hetzelfde onderwerp, lijkt me overbodig.

5 likes

Leven en laten leven mensen.

Er zijn genoeg andere zaken waar je je druk om kunt maken.

3 likes

Ik maak me er zeker niet druk om, maar het valt iedereen die er langskomt op

Ah, ze hebben nog altijd meer kans om zo’n moonswatch te bemachtigen dan een Rolex sportmodel.

3 likes

Opvallen doet het zeker. Publiek valt me op jouw foto nog mee…niet alleen maar jongeren.

Ik heb nog steeds interesse al wil ik hem wel zien en vooral voelen vanwege dat lage gewicht maar ga op vakantie zeker niet in een rij staan als ik op een terras kan zitten. Zoals Einstein zou zeggen

1 E(rdinger) = M(oonswatch rij) x C(onstant dromen van een Erdinger)2

10 likes

Ik heb er een gehad. Leuk ding maar het gebrek aan gewicht viel me tegen. Mijn puberdochter heeft ‘m nu in gebruik en ik denk niet dat ik m ooit terug zie. In de rij staan is mijn ding ook niet, die zelfscankassa’s bij Appie zijn een zegen wat mij betreft.

2 likes

hahahaha

Omega vs. Swatch
De ervaring met een AD. vs. BEEP

2 likes

Wel een doos het alle modellen in de etalage.

2 likes

Maar acht het wel nodig er een topic voor aan te maken?

5 likes

Komkommertijd heet zoiets, dus als je zelf wat beters hebt “be my guest”:nerd_face:

1 like

Je moet iets doen om de hype in stand te houden.
Maar als u het mij vraagt … is dit verre van topic waardig. (doe ermee wat u wilt).

Heb vandaag genoeg meer interessante topics voorbij zien komen dus er is genoeg beters als u het mij vraagt. Maar volgens mij herhaal ik mijzelf nu een beetje :rofl: