In de rij voor een moonswatch 😅

Heb toch nog vakantie dus zal zo eens even kijken.
:stuck_out_tongue_winking_eye:

Dat is vooral te merken aan het grote aantal zinloze topics. Je bent lekker op vakantie maar blijkbaar is dit het hoogtepunt van de dag, een rij wachtende mensen. Tsja.

2 likes

Als vrouwen gaan winkelen gaan wij toch horloges kijken of heb ik het mis, en dan valt je zoiets op.
Dat heeft niks met het hoogtepunt te maken.
Maar ga eens aan het werk want je chef ziet dan je op je telefoon zit :kissing_heart:

1 like

Ik heb een maand vakantie dus leuk geprobeerd maar helaas is je semi grappige opmerking een beetje mislukt. Lijkt de echte Gijp wel.

1 like

Was als grapje bedoeld hoor :sweat_smile:

1 like

Ik deel uit dus kan ook wat hebben hoor. :rofl:

1 like

Nou, @ponkewonke heeft anders weer een pareltje gedropt.:ok_hand:
TDFM: zware omega bergetappe

1 like

Ik vind het een informatief topic. Dus bedankt @Gijpy.

1 like

:sweat_smile:gelukkig

Hee zie ik daar @jurk?

Ik hoop dat die mensen daar in de rij heel blij worden van hun aanschaf. Not my cup of thea…

Rolex was er anders wel zat te koop.

1 like

Ik ben er heel blij mee… en voor een wachtrij een nieuw topic maken? Had je dat dan niet in het Moonswatch only topic kunnen doen.

De Moonswatch zorgt voor een nieuwe generatie die van horloges gaat houden, en daar moet je de Swatch group dankbaar voor zijn. Nu is oppeens een echt horloge hotter dan een dan een Apple Watch.

Ik hou niet van het Gatekeeper gedrag wat er wordt gedaan naar de Moonswatch, omdat het zogenaamd geen echt horloge is.

Door de Moonswatch heb ik ook nu een longines gekocht en dat was niet gebeurd zonder de Swatch groep. Niet zonder de Moonswatch. En ik ben niet de enige die er zo overna denkt. Een paar mensen die de Moonswatch hebben gekocht in mijn kennis cirkel hebben ook een Seiko nu gekocht omdat ze verliefd zijn geworden op echte horloges.

Dus stop alsjeblieft met het Gatekeeper gedrag.

Thanks and love van mijn Pluto Moonswatch

15 likes

Eens maar nooit meer :joy:

Oh. 🫣

2 likes

Mensen mafkezen noemen omdat ze in de rij staan of campen voor iets dat ze graag willen kopen, vind ik juist n beetje maf…

Dat mag

1 like

Ik zou aansluiten :sweat_smile:

1 like

Wat nog veel erger is dan een nieuw topic vanwege een rij voor een winkel, is dat jij een plastic plakkertje op het glaasje heb geplakt/laten zitten om een compleet plastic horloge van een paar tientjes te beschermen.

Edit; longines is ook van de swatchgroep, dus ze hebben je 2 keer bij de ballen en geld uit je zak getroggeld.

Dit is een foto toen die net nieuw was. Maar wel leuk om daar iemand op te burnen? En 250 is wel wat meer dan een paar tientjes. Niet iedereen heeft een paar duizend euro om eventjes een Rolex te kopen.

Stop gewoon de Gatekeeper behavior, Swatch maakt het liefhebben van horloges een stuk makkelijker. En als je echt een horloge liefhebber bent, dan vind je dat mooi.

PS: Ik weet dat het ook Swatch Group is, boeit me dat? Nee.

4 likes

Longines is prima merk, ik ben fan van alles van Swatchgroep. Ze maken mooie horloges en bieden geweldige kwaliteit voor een goeie prijs.

Je hoeft je niet te verantwoorden voor die plakker.

1 like