Ik ben gek op longines, het eerste premium horloge wat ik kocht van een hydroconquest, die zou ik zo weer kopen.
Ik heb nooit gezegd dat er iets mis was met longines, met niks van de swatchgroep is iets mis. Als ik een horloge koop dan is een vereiste dat die van de swatchgoep komt, en niet van lvmh of iets anders.
Het was meer een grap ivm de moonswatch maar blijkbaar valt t kwartje niet haha
Intertoys? Gloednieuwen plastieken horloges in velerlijerlij kleuren en motieven in dezen tijden van inflatie. Zeg manneke, hoe rijk bente u eigenlijk?
Ik moet toch wel 1 ding noemen, ik mis het bordje Exhibition Only, hebben ze bij Rolex dan toch beter voor elkaar! Scheelt toch een hoop vragen binnen…
Misschien een gekke vraag. Kun jij een fotootje plaatsen van de camping waar jij nu staat? Het liefst van een rij caravans/tenten en de auto’ die ertussen in staan gepropt. Zijn dat soms geen mafketels?
Dat bedoel ik,als je plastic wilt kun je net zo goed een Casio of Timex nemen en van het overgebleven geld in het restaurant bovenop de berg Locarno, lekker met moeder de vrouw een vorkje prikken met een wijntje erbij
Ik begrijp het doel van dit topic niet. Begrijp goed dat sommigen geen €250 over hebben voor een kunststof horloge en je kunt voor minder een vergelijkbare stalen chronograaf kopen waar je ook nog eens niet voor in de rij hoeft te staan.
Maar niemand verplicht jou toch om een Moonswatch te kopen?
Ik vind ze erg leuk en heb het geld er voor over. Laat de eigenaren van deze horloges er lekker van genieten. En in Nederland hoef je helemaal niet in de rij te staan… gewoon af en toe vragen wat er die dag voorradig is en als er één bij zit die je leuk vind dan koop je 'm.
Zelfs al is het dat dan hoef jij er toch niet aan mee te doen? Mijn vrouw en ik hebben er nu beiden één en beide dagen waren we de enige klanten in de winkel.
Mee eens, kijk eens wat mensen voor een nieuwe iPhone betalen die al jaren nauwelijks innovatie bied. Of een popconcert waar ze overnachten voor kaartjes.
Of al die malloten die uren in de brandende zon in de file staan voor een vakantie in de zinderende hitte omgeven door bosbranden. En dat terwijl het in Nederland prachtig weer is.
Gast hoe lang ben jij nou al aan het ruziën met een stelletje boomers? Ga wat leuks doen met die lieve meid uit je avatar, je moet de jeugd echt alles uitleggen tegenwoordig.