Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Nieuwe sloffen! 2-piece van Esprit Nato - grijs met zwarte hardware. Dun, soepel bandje en niks onderdoor. Top!

10 likes

Wat grappig! Ik was er vanmiddag en zag jouw doosje met post-it erop op de toonbank gelegd worden!

Goed praatje gemaakt met de man met baard (filiaalmanager?) en kon ook een Jupiter meekrijgen. Uiteindelijk niet gedaan, omdat ik echt alleen de Mercury wil. Ik moest over 2-3 weken nog eens langs komen of bellen.

1 like

Mmm. Beetje rare kwaliteit gifjeā€¦ šŸ¤·

afbeelding

6 likes

Kleuren passen wel goed bij elkaar. Draagt het niet goed?

1 like

Haha, doelde op t gifje. Tekst even aangepast.

Bandje draagt top. En smoelt goed idd.

1 like

Geeft in ieder geval vertrouwen dat de Mercury er echt niet lag haha :rofl:

En mooi dat mā€™n Jupiter er nog lag/ligt, heb helaas nog geen belletje gehad dus het kassasysteem zal wel nog kapoet zijnā€¦

2 likes

Haha ja klopt.

Hopelijk kan ik hem ook vertrouwen en kent hij mij nog over 2 weken voor de Mercury.

Hij is 100% eerlijk net als die dame met hippe bril en de jongedame met zwart krulhaar. Niemand is ook maar Ć©Ć©n moment oneerlijk tegen ons geweest.

Eerlijk zeker, maar ik denk dat @Pietzor er op doelt dat die hoopt dat de verkoper met die grijze baard hem over 2 weken nog herkend nadat hij hem heeft toegezegd om over 2 a 3 weken nogmaals terug te komenā€¦ Aangezien er zoveel mensen langskomen!

Ik weet / hoop / denk bijna zeker te weten dat de jonge dame (en haar zusje) met de krullen met wel herkend (weet haar naam nog dat scheelt ook) want heb haar een compliment over haar haar gegeven. En de dame met de bril herkend me ook want die vond mijn banden vanaf dag 1 niks aan :rofl:

3 likes

Volgens mij kennen ze hun goede klanten wel en ze pikken de echte liefhebber er zo tussenuit.

Brussel

11 likes

Pluto is leuk! Verstonden ze Nederlands in de Brusselse Swatch Store? Veel plezier ermee!

Daarom maakt @Pietzor zich terecht zorgen! :rofl::wink:

1 like

Nice! Die wil ik eigenlijk ook nog šŸ«£

Nu bijna een week in mijn bezit, nog steeds verbaasd hoe blij ik ermee ben

15 likes

Hoe bevalt het originele bandje? Ik vind het materiaal ok maar dat grijze ringetje waar je de band moeizaam doorheen trekt draait nooit goed meeā€¦

1 like

En dan dit bandje erbij!

38 likes

Exact dit!

1 like

Hahahaha nou dat had hij wel door hoor :slight_smile:

1 like

Ik had precies dezelfde insteek, tot ik deze foto zag van de Jupiter (ik weet even niet meer van wie de foto is, maar alle credits naar hem dus!!):

17 likes