Waar is die band gekocht weet je dat?
Toffe combo ook! Bandje van CNS?
Ik heb geen idee, maar wellicht dat degene die de foto heeft geplaatst ons kan informeren
Goed nieuws @SJW, @bordewolf en @Cihanski.
Die NATO is gewoon te bestellen op Amazon en kost je nog geen 16 euro.
BINLUN Elastische NATO Stof Nylon Horlogeband Waterdichte Vervangende Klittenband Horlogeband voor Mannen Vrouwen 18/20/22mm https://amzn.eu/d/4GHeKBG
Vrees dat die met grijze hardware alleen tijdelijk uitverkocht isā¦
De Jupiter is wat vlak qua kleur dus die moet je inderdaad wel wat opleuken met een bijpassende band, heb al veel leuke combinaties gezien.
NATO kan goed, het is een licht horloge. Bij zware duikers b.v. gaat een horloge al snel zwabberen op je pols.
Daar is ie dan, de Jupiter!
Overigens, vind ik het meegeleverd bandje best goed smoelen en fijn dragen (had ik totaal niet verwacht na alle berichten hier)!
Valt mij alles mee, ik ga m voorlopig op de originele houden
Gaaf! Veel plezier ermee.
Thanks, gaat zeker lukken zo!
Bij het ophalen bleek overigens dat de scalpers nog altijd actief zijn. De medewerksters hadden het onderling over de jongens om de hoek en dat ze weet wie ze zijn en ik kreeg mān Moonswatch mee in een apart tasje zodat ik niet lastig gevallen zou worden
Haha, in Las Vegas kreeg ik ze ook mee in zoān mooi Flik Flak tasje
Het tonen van de inhoud gebeurde overigens onder de toonbank⦠bizar!
Het horloge is mooi en het bandje ook
Dan open je dagelijks het HF appje en besef je dat moonswatch de laatste maanden trending is en geregeld boven aan de lijst staat. Dus, dan neem je af een toe een kijkje en lees je de ervaringen en moet zeggen dat ik mijn mening in positieve zin moet bijstellen van "nee, nooit zoān ding, tot ach best leuk spul,)
De vraag is of hij ooit onderdeel zal uitmaken van mijn eigen collectie, maar dat is een persoonlijke keus. Mag ik daarom stellen dat dit horloge inmiddels een duurzaam onderdeel is geworden van het HF? Acceptatie heeft tijd nodig, alhoewel ik zie zoveel mooie reacties op deze horloges dat ik denk dat we er aan moeten geloven dat de moonswatch zijn plaatsje hier heeft verdiend⦠*slik
Beste Paniniās van de stad.
Gefeliciteerd met beide aankopen.
Als je heel ver terug gaat zoeken in dit topic (deel 1) dan zie je dat ik ook behoorlijk sceptisch was. Toevallig kwamen we enkele weken terug langs de store omdat we ergens in Rotterdam moesten zijn en vertelde ik mijn vrouw over de hĆ©le toestand want ze kent Omega uiteraard wel maar dit verhaal niet. Zegt ze: koop er gewoon ƩƩn Dus nu draag ik de Moon, wel een Hirsch leren bandje van ā¬25 erop gezet. Ik vind 'm echt heel leuk! Loopt nauwkeurig en chronograaf werkt prima. Ik denk niet dat ie ā¬250 waard is maar ach, het plezier wil ook wat. Hoe de kwaliteit is zal moeten blijken op termijn. Heb nog gedacht een 2e te kopen maar ik ga liever voor iets anders, hou van variatie.
Absoluut!! De Vecchio is mijn favo
De Moonswatch is een cultheld in spe. De Nike x Off-white sneakers van de horlogewereld.
Nou, nou dat is wel heel kort door de bocht. Dat zal moeten blijken. De vraag is hoe deze klok op termijn presteertā¦de tijd zal het leren.
Ja Casio b.v. is Cult maar dat merk heeft zich de afgelopen tientallen jaren wel bewezen
Swatch is toch ook cult? En daar hebben we toch ook al tientallen jaren ervaring mee? Heb nog zat Swatches van de jaren 80 die prima werken.
Is ook zo, ik hoop in elk geval lang plezier van het horloge te hebben. Mijn enige chronograaf.