En waar zie ik Nicolette van Dam zojuist mee op de foto… Waar zou zij in de rij hebben gestaan?
Vandaag in Parijs geweest maar geen voorraad helaas
Over een paar dagen ga ik het in Cannes proberen
Wat een schitterende combinatie
Wat een schitterende combinatie
Beiden een mix van plastic
Ik was vanmiddag ook in Parijs (rond een uur of half 6) en er werden er volgens mij een paar tevoorschijn gehaald voor een ouder echtpaar. Kwamen een stuk of zes doosjes tevoorschijn.
Ik twijfelde of ik er eentje wilde en besloot uiteindelijk het niet te vragen, omdat ik de drang niet voelde. Yep, verklaar mij maar voor gek.
Ik had dat niet verwacht, maar vind zwart hem best goed staan!
Maar dan is een Swatch tasje toch leuker? Nog even langs het groepje lopen, naar je tasje wijzen en duimpje omhoog doen.
Waar is Ady? Die doet dat graag.
Wat gaat er uitgemolken worden?
Ik denk ook dat het vooral bedoeld is om de medewerkers zelf te behoeden van allerlei scalpers die dan komen roepen dat nog geen vijf minuten eerder tegen hen is gezegd dat er geen voorraad is… Mij vallen ze niet lastig hoor haha
Ik zou Swatch adviseren om na een tijdje een mix and match fase in te gaan. Zet de hype lekker voort.
Bij twijfel niet doen zegt men altijd Wel leuk voor die meneer
Die bovenste is zeker tof!
Is dat jargon voor bepaalde hand en span diensten? 🫣
Evengoed gefeliciteerd met je NA!
WTF?!
Verander anders ook gelijk de wijzerplaat in die van de Mission to te Moon!
Hahahaha!
Toch fijn dat je bij sommige nog ‘gewoon’ in natura kan betalen
Onze wekelijkse trip naar Rotterdam (voor iets anders dan horloges). Net even in de etalage gekeken. De dame met hippe bril was de ramen aan het zemen want de winkel was nog niet open. Zegt ze door het raam: “Zijn jullie er weer? Hebben jullie niks beters te doen? Ik heb helemaal niks!” We hebben uitgelegd waarom we wekelijks in Rotterdam zijn, of ze het gelooft weet ik niet. Ze zei letterlijk dat ze het horloge haat en ze was al zo geagiteerd dat we straks maar niet meer naar binnen gaan.
Wij denken persoonlijk dat deze verkoopster op het punt staat helemaal in te storten, het is gewoon triest om aan te zien. Ze komt al met haat en woede naar haar werk.
Nog een reden om de horloges gewoon lekker online te verkopen, net zoals het bij het origineel mogelijk is.