Misschien, is dat gek?
Natura en anders geen Moonswatch! @Jurk heeft er de hele nacht over gedaan dus ik had nog mazzel
Dirty mind joy forever … ik moest hardop lachten
Nou nou nou wat een drama maak je hier van. Volgens mij gaat je eigen fantasie hier wel flink met je op de loop en vul je hier een heleboel in voor een ander.
Ik herken een deel van je verhaal in wat de dames me vertelden maar je kunt het ook wel erg dramatiseren. Wellicht moet je eens overwegen film scripts te gaan schrijven
Nou ze was vanochtend echt flink chagrijnig in tegenstelling tot de vorige keer toen we het horloge kochten. Voorlopig ga ik even niet meer langs, ga me op andere horloges richten en hou het bij 1x de Maan, waar ik nog steeds heel blij mee ben.
En toch wil ik nog een maaaaars.
Welleens van PMS gehoord ?
Niet alles wordt veroorzaakt door Swatches / horloges in het leven he.
Just sayin’
Ja wat PMS is weet ik uit ervaring maar geloof me, ze haat de Moonswatch echt vanwege dit alles, hebben haar meerdere keren gesproken.
En ondanks dat vinden we haar nog steeds heel aardig want zij heeft er ook niet om gevraagd.
Maar voorlopig wachten we tot de storm gaat liggen.
Post. Hiervoor ging het prima
Ik herken het verhaal over de dame met de mooie bril overigens niet. Bij haar heb ik mijn Mercury ook gekocht en dat was gewoon gezellig
Het is wel de manier hoe haar rekening betaald worden. Dus dat is toch een beetje gek. Lijkt me allemaal ook wel een beetje overdreven.
Me to in Rotterdam!
Dat begrijp ik ook wel
Het grapje was dat ze voor de Moonswatch nergens last van heeft, maar nu wel, dus post.
Sorry man maar je blijft er echt een eigen twist van drama aan geven.
Nogmaals zo heb ik haar niet ervaren en ik ben niet de enige dus enige eigen invulling doe je wel.
Kortom de soep is lang niet zo heet … echt niet…
Dat lijkt me inderdaad heel verstandig
Mijn vrouw kwam vandaag met een blauw-witte verrassing thuis Tweede keer succes in Amsterdam in een korte tijd.
Super leuk! Mooie (single pass ?) NATO erop. Waar heb je die gekocht?