Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Goede tip! Ik had ze ooit afgeknipt maar toen ging het stiksel irriteren. Dit is beter. NATO is leuk voor lichtgewicht horloges zoals deze. Bij zware dikke duikers vind ik het niks, horloge zwabbert te veel op de pols.

2 likes

Mission accomplished! :ok_hand: 1e keer R’dam en gelijk raak.

Super blij!

Mensen staan nu nog in de rij dus mocht je in de buurt zijn…

14 likes

Gefeliciteerd! Mars is leuk! Veel plezier ermee… :rocket:

2 likes

Helemaal mee eens! Met deze lichte horloges blijft de single pass altijd op dezelfde plek, maar met een zwaar horloge gaat hij inderdaad teveel zweven. Daarom is het een perfecte oplossing voor de Moonswatch, want zo’n volle NATO met driedubbele band aan de bovenkant is too much voor zoiets luchtig.

2 likes

Als 2e zou ik 'm erbij willen met die vrolijke kleuren. Vooral die 2 raketjes op de sub dials vind ik heel leuk!
Veel plezier ermee! De originele band is zeker niet slecht…

1 like

Gefeliciteerd met de NA! Ook in Rotterdam deze?

7 likes

Aaah goed om te horen! Het leek alsof alle Marsen uit Rotterdam kwamen :smile:

Mission failed vandaag in Amsterdam. Voor ik kon aangeven waar ik voor kwam werd er al geroepen dat ze Moonswatch niet op voorraad was, kon hem wel even passen en moet zeggen dat ik hem mooi om mijn pols vond staan!

Wellicht dat ik een andere keer nogmaals probeer. De rubberen bandjes zijn in iedergeval al incomming met dank aan @JayJayLookaLike!

2 likes

Een subtiele / en minder subtiele hint is aan u niet besteed geloof ik.

:zipper_mouth_face:

Nahja ik heb mijn best gedaan :slight_smile:

1 like

lol we hebben hetzelfde boek en dezelfde moonswatch. Heb precies zo’n foto gemaakt laatst.

10 likes

Mooi contrast! Ze zijn allemaal leuk!

… mijn schoonmoeder van 80 belde vanmiddag vanuit de Swatch winkel R’dam; ” welke wil je? Zwart en blauw hebben ze niet. Dus ik zei:” Doe de grijs/rode maar :grinning:!”

afbeelding|375x500

Morgen komt ze hem brengen :joy:

9 likes

Wat een super schoonmoeder!

1 like

Je andere foto. :wink:

Top-actie zeg! :smiley:

3 likes

Bandje is ook eindelijk binnen!

18 likes

Mooi! De Jupiter blijft echt de enige die heel misschien nog in beeld komt voor mij. Ik wacht even de (en dat is een zeldzaamheid bij ons) bescheiden bonus af die ik over een week krijg.

Zou een leuk vakantiehorloge zijn voor Toscane, binnenkort. Voor in het zwembad gaat de SKX dan wel OOK mee.

2 likes

Fraai, sluit heel mooi aan op de kast.

1 like

Ja in het begin was ik enthousiast over al die leuke kleuren maar ik denk dat Jupiter lang leuk blijft omdat ie rustig is qua kleur en je leuk kunt combineren met kleurrijke bandjes.

3 likes