Ja en ook nog eens echt de kleur van de dial. Terwijl hij gepromoot werd alszijnde voor de Saturn, maar het was al redelijk duidelijk dat het beter zou passen bij de Jupiter. Je weet het alleen nooit met die misleidende promo shots Nu mazzel gehad gelukkig.
Een bandje in de kleur van de chronograaf wijzers staat ook leuk heb ik gezien ergens in een review.
Staat hem goed. Welk bandje is dit als ik vragen mag?
Deze op Amazon:
BBZ Soft Rubber Band New Silicone Watch Band Compatible with Omega X Swatch Moon Watches Men Women 20mm Curved End Rubber Wristband https://amzn.eu/d/7lT3oJZ
Deze wil ik ook nog, erg mooi
Heeft iemand al een poging gewaagd om de Mission to the Moon op staal te zetten ?
Voorraad is in Cannes goed te doen. Als vooral op vrijdag en zaterdagen.
Ik heb het nog niet voorbij zien komen. Mijn vermoeden is dat jet ook niet echt matched met het lichte mat grijs van de kast.
Ik zal het laten weten!
Ben er vanaf zaterdag
En ook niet qua gewicht verhouding…
Denk ook niet dat een stalen band op een kunststof (of bio ceramiek achtig materiaal) qua constructie een goed idee is…
Mercury heb ik voorbij zien komen op een forstner;
Als er iemand eentje kwijt wil…
Mocht er een Mercury liggen dan houd ik me aanbevolen
Earth gekocht voor m’n vriendin. De originele band kon niet op haar sympathie rekenen. Daarom een iets te brede (21mm) Barton er aan gefrommeld. Staat goed en draagt ook beter, kan ik hem ook eens om