Fijn… de “aaargh ik wil er ook 1” is nét ff groter geworden nu… heb je de Insta link voor me?
Ik heb een Moonswatch en 22mm tropic FKM banden van Ali in huis. Het lijkt mij geen geslaagde combinatie. De FKM zijn wel soepel maar ook vrij stevig en fors voor zo’n relatief dun bio keramisch horloge. Ze passen goed bij een flinke duiker, ik heb ze op een Vostok.
Maar als je het zou proberen past het toch niet als de Moonswatch 20mm lugs heeft of zou je er dan wat van af schaven?
De Jupiter is voor mij steeds meer de #1 keuze geworden! Aanvankelijk stond de Mercury bovenaan, maar ben blij dat het de Jupiter geworden is. Ook door de vele combinaties met bandjes die ik steeds vaker tegen kom!
Vandaag de Mission on Earth in Lille kunnen aanschaffen. Kort daarna weer een behoorlijke wachtrij voor de winkel
Idem!
Tijdloze kleuren, Jupiter. Kleurrijk is ook leuk maar het verveelt sneller en past niet bij al je kleding.
Leuk toch? Zit je ook regelmatig te spelen met de stopwatch?
Vooral Jupiter leent zich voor kleurrijke banden.
Ja voor mij is dit echt de mooiste en leukste Moonswatch. Ik heb de Uranus ook, maar daar past helemaal niks bij, alleen maar wit.
Geinig. Heb die gister om de pols van Michiel Holthinrichs gezien mooie combi! Zo zijn ze erg leuk.
Ja geweldig! Hahaha! Nee valt mee… De kinderen daarin tegen wel
Heb de Jupiter gehad, weg gedaan omdat ik dacht dat alleen de oranje band er leuk op stond en zie zie ik allemaal geweldige combinaties van jullie voorbij komen en nu wil ik hem weer!